Güzel Sanatlar için, “at Snap’i, kap stajı”
Reklamda yaratıcılığı içselleştirme, artık iş başvurularında da görülmeye başladı. Daha önce denenmemiş iş ilanları vermek ajansların önemsediği bir konu.
Özgünlüğün doğal olarak kaybolduğu, birkaç cümle ve klasik CV formatıyla yapılan başvurular, özellikle stajyer ve yeni mezun çalışan adaylarının kendilerini doğru ifade edebilmeleri önündeki en büyük engel.
Güzel Sanatlar, kendisine değer katacak, kattığı değer sayesinde 43 yıllık ajansa katılacak yeni dönem yaz stajyerlerini, onların kendilerini en rahat ve yaratıcı hissettikleri mecradan, Snapchat’ten seçmeye karar verdi.
Son rakamlara göre tüm dünyada 100 milyondan fazla aktif kullanıcısı ve günlük 8 milyar video görüntülenmesiyle gençlerin en sevdiği mesajlaşma uygulaması Snapchat; içerdiği yazı, fotoğraf, video, ses, çizim imkanları ve maksimum 10 saniye sonra kaybolan mesajlarıyla yaratıcılığın konuşturulabileceği en iyi platform.
Güzel Sanatlar Başkanı Burçin Ergünt konuyla ilgili: “Snapchat kaybolan mesajların platformu. Bir kere izlediğinizde sizi etkiliyorsa yaratıcı; yoksa telefonunuzdan da zihninizden de kayboluyor. Aynı reklamlar gibi” dedi.
Snapchat’te @guzelsanatlar adresini ekleyen tüm adaylar, bu hesaba yaratıcı snap’lerini atarak başvuru yapabilecek. Hesabı düzenli kontrol edecek Güzel Sanatlar Başkanı ve kreatif direktörleri, en yaratıcı buldukları snap’lerin sahiplerini yine aynı mecra üstünden, 1 Haziran – 1 Eylül arası için oluşturulan özel staj programına davet edecek.