YouTube, 30’dan fazla yayın platformunu bünyesine dahil edecek| Son 24 saatin gündemi
YouTube, 30’dan fazla yayın platformunu bünyesine dahil edecek
YouTube, geçtiğimiz ay başka servisler için abonelik satmak üzerine kurulu yeni bir özellik geliştirmeye başladığını duyurmuştu. “Primetime Channels” olarak resmileşen özellikle YouTube, 34 yayın platformunu abonelik hizmeti kapsamına alıyor.
“Primetime Channels” sayesinde Paramount+, SHOWTIME, STARZ, AMC+, ViX+ gibi yayıncıların sunduğu dizi, film ve programlar YouTube’da yer alacak. Şimdilik sadece ABD’de kullanıma açılan özellik, özetle kullanıcıların birçok servise ve bu serviste yer alan içeriklere direkt olarak YouTube uygulaması üzerinden erişim sağlamasına imkan tanıyor.
YouTube’un konuyla ilgili açıklamasında şu sözlere yer verildi: “Artık her zamankinden daha fazla yayın servisi seçeneği var ve bu yüzden aradığınızı bulmak için uygulamadan uygulamaya atlamak biraz bunaltıcı olabiliyor. İşte bu konuda her şey değişmek üzere. Primetime Channels ile SHOWTIME, STARZ, Paramount+, AMC+, ViX+ gibi yayın hizmetlerinden en sevdiğiniz TV şovlarını, filmleri ve spor programlarını doğrudan YouTube’da izleyebileceksiniz!”
Kaynak: Variety
Parayı veren “mavi tik”i kapar!
Geride bıraktığımız gün Stephen King ve Elon Musk arasında sıkı bir mavi tik pazarlığı yaşanmıştı. Stephen King’in “Mavi rozetimi tutmak için ayda 20 dolar mı? Asıl onlar bana ödeme yapmalılar. Eğer böyle bir şey olursa Enron gibi giderim” tweetiyle tepki göstermesinin ardından Elon Musk söz konusu tweet’e “Faturaları bir şekilde ödememiz gerekiyor! Twitter tamamen reklamverenlere güvenemez. 8 dolara ne dersin?” şeklinde yanıt vermişti…
Görünen o ki Elon Musk pazarlık konusunda ciddi ve 8 dolar fiyatlandırmasında kararlı. Yapılan son açıklamalara göre kullanıcılar 8 dolar karşılığında Twitter’ın premium abonelik sistemi olan Twitter Blue’ya geçiş yapabilecek ve Twitter Blue’nun sunduğu ayrıcalıklı deneyimlerin yanı sıra mavi tik’in de sahibi olacak.
Ayrıca açıklamalarda; satın alma gücüne orantılı olarak ülkeye göre farklı fiyat politikaları izleneceğine de yer verildi…
WhatsApp yeni gizlilik özelliğini devreye aldı
WhatsApp, Telegram benzeri özelliklerini hayata geçirmeye devam ediyor… Paylaşılan medyaların izinsiz dağılmasını önlemek için “bir kez görüntüleme” özelliğini transfer eden WhatsApp, bu kapsamda paylaşılan medyaların ekran görüntüsü ve videosunu almayı önleyecek formülü de buldu.
WABetaInfo’nun yaptığı paylaşıma göre ekran görüntüsü almak isteyen kullanıcılar işlemi yaparken engellenecek ve kaydedebildikleri tek şey kararmış bir ekran olacak. Ancak ekran görüntüsü alınmaya çalışıldığında medyayı gönderen kişiye bildirim gitmeyecek.
Beta testi tamamlanan özelliğin yakın bir zamanda global olarak yayılacağı tahmin ediliyor. WhatsApp son bir ayda çevrimiçi durum gizleme ve görsel blurlama gibi yeni özelliklerini de devreye aldı.
Dünyanın en pahalı ayakkabısının satışı durduruldu
Ünlü rapçi Kanye West’in 2008 Grammy ödülleri performansı sırasında giydiği ayakkabıları müzayede evi Sotheby’s’de açık artırmayla 1,8 milyon dolara satılmıştı. Böylelikle açık artırmayla satılan en pahalı ayakkabı olarak kayıtlara geçen Nike Air YEEZY’nin bu yılki açık artırma adresinin ise Christie’s olduğu duyuruldu. Ancak müzayede evi satışları iptal etti…
Antisemitik paylaşımları sebebiyle sosyal medyada tepki toplayan Kanye West, yakın zaman önce sosyal medya platformlarıyla da sorun yaşamıştı. Şimdi de geçen yıl açık artırmayla dünyanın en pahalı ayakkabısı olarak satılan Nike Air YEEZY‘nin satışı müzayede evi tarafından iptal edildi.
Artnet News’e konuşan bir Christie’s sözcüsü, sneaker yatırım platformu olan Rares tarafından müzayede evine gönderilen ürünü artık satmayacağını söyledi.
Rares tarafından henüz bir açıklama yapılmasa da ne web sitesinde ne de sosyal medya hesaplarında Nike Air YEEZY’den bahsedilmiyor.
Türk halkı “100 yıllık hayali” TOGG’a puanını verdi…
Şubat 2023’te ön siparişe açılması beklenen yerli otomobil TOGG için bekleyiş sürüyor. Hatta öyle ki tüketici yerli ve milli otomobili satın alabilmek için henüz fiyat listesi açıklanmadan kredi hazırlıklarına başladı. Bekleyiş sosyal medyaya da yansıdı. BoomSonar’ın 29-30 Ekim tarihlerini kapsayan analizine göre dijital dünyada TOGG ile ilgili 600 bin içerik paylaşıldı. Yapılan paylaşımlarda öne çıkan anahtar kelimeler ise “Yerli, Milli, Türkiye’nin Arabası, 100 Yıllık Hayal” oldu. TOGG’un böylesi bir gündem yaratması diğer otomobil markalarının yerlilik oranlarının da sorgulanmasına sebep oldu…
2023 Mart’ta satışa çıkması beklenen TOGG, kendi gündemini yaratmaya devam ediyor. Konuyla ilgili haber siteleri tarafından yapılan 5 binin üzerindeki paylaşım toplamda 8 milyon okura ulaştı. Sosyal medyada yapılan 550 bin ve üzeri paylaşım ise 17 milyon tahmini erişim sağladı. Konu hakkında sözlüklerde 236 yazar, farklı başlıklar altında toplamda 3.533 entry girdi.
“Oltu, Kapadokya, Kula, #TOGG, Gemlik, Portakal, Pamukkale, #TOGG2022, #YeniLigGemlik” kelimeleriyle konuşulan TOGG, 29 Ekim’de Twitter gündeminin yüzde 40’ını oluşturdu. Analizle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.