21 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Samsung yeni reklamında başrolü Apple ile paylaşıyor (!) | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Samsung yeni reklamında başrolü Apple ile paylaşıyor (!) | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
4 Kasım 2022
3 dk okuma

Toplantılar artık WhatsApp’tan yapılabilecek

Samsung yeni reklamında başrolü Apple ile paylaşıyor (!) | Son 24 saatin gündemi

WhatsApp, kullanıma sunduğu yeni güncellemeyle daha önce en fazla 8 kişiye kadar izin verilen görüntülü arama kapasitesini 32 kişiye yükseltiyor. Ayrıca 1024 kişilik gruplar ve anket düzenlemeye olanak sağlayan güncelleme, özellikle uzaktan çalışan kişilerin işini kolaylaştıracak gibi görünüyor.

WhatsApp’ta uzun zamandır var olan grup ve görüntülü konuşma özelliği güncellemeyle daha kullanışlı hale geldi. Grup yönetimini kolaylaştırmayı hedefleyen anket özelliği ise kullanıcılar için yeni bir deneyim olacak. Kişiler tercihlerini gruba mesaj olarak atmak yerine hazırlanan anket üzerinden gösterebiliyor. Hazırlanan anketlerin anonim olarak çalışmadığını belirtmekte fayda var; kimin hangi seçeneğe oy verdiği net olarak gösteriliyor. Sonucu ya da oyları görüntüleme ise direkt olarak anket penceresi üzerinden yapılıyor.

Samsung yeni reklamında başrolü Apple ile paylaşıyor (!)

Küresel devlerin iletişim çalışmalarında rakiplerine gönderme yapması elbette yeni değil. Öyle ki Coca-Cola – Pepsi, Burger King – McDonald’s gibi güçlü rakiplerin güçlü kampanyaları hepimizin hepimizin hafızalarında yerini koruyor. Son yılların en büyük rekabetlerinden birinin Apple ve Samsung arasında olduğundansa şüphe yok. Rekabette bu kez son taşı atan Samsung oldu.

Samsung son yayınladığı kampanyasında dünyayı bir çitle ikiye bölüyor. Apple tarafında olan bir kullanıcı çitin üzerine çıkıyor ve diğer tarafa bakarken, Samsung tarafında katlanabilir telefonların ve epik kameraların olduğunu söylüyor. Onunla konuşan diğer Apple kullanıcıları ise katlanabilir telefonların ve bu tarz kameraların onların tarafına da geleceğini söylüyor. Çitteki kişi “Zaten o tarafta var, neden bekleyeyim ki?” sorusunu sorduğundaysa diğerlerinden “Bizim yaptığımız şey bu. Beklemek” yanıtını veriyor…

İnovasyonda Apple’ın çok önünde olduğunu vurgulayan marka Apple kullanıcılarının sürekli olarak yenilikleri beklemek zorunda olduğuna da gönderme yapıyor.

Avrupalı TikToker’ların verileri yayılıyor…

Samsung yeni reklamında başrolü Apple ile paylaşıyor (!) | Son 24 saatin gündemi

TikTok kafa karıştıran yeni gizlilik politikasını duyurdu. AB kullanıcılarının verilerini ABD ve Singapur’da saklayan sosyal medya devi, bu bilgileri çalışanlarının erişimine açıyor. Şirket bu yeniliğin daha eğlenceli ve güvenli bir deneyim için gerçekleştiğini söylüyor.

TikTok Avrupa Gizlilik Başkanı Elaine Fox’a göre bu karar AB, Birleşik Krallık ve İsviçre’yi etkileyecek, Türkiye’nin akıbeti ise belirsiz.

Tumblr’dan cüretkar hamle!

Tumblr'dan cüretkar hamle!

2018 yılında müstehcen içerikler yasaklanmadan önce Tumblr pornografinin merkeziydi. Uzun bir süre içerik paylaşımına katı sınırlar çizen platform şimdi bu sınırları genişletmek istiyor. Ancak aklınız 2018 öncesine gitmesin, zira yetişkin içerik pazarı OnlyFans’te ve Tumblr’ın bu rekabete girmeye hiç niyeti yok. Yakın zaman önce “Community Labels” özelliğini kullanıma sunan platform “çıplaklıktan” rahatsız olmayan topluluklar için sanat ve ifadeyle ilgili çıplak içerikleri tekrar desteklemeye karar verdi. Yani markalar ve içerik üreticileri genel izleyiciyi rahatsız edecek içerikleri “Community Labels” özelliği sayesinde ilgililerine aktarabilecek.

Tumblr’da nefret, şiddet, yasa dışı içeriklerin yanı sıra yetişkin içeriklerinin yayınlanması hala yasak. Yalnızca “çıplak” içeriklerin paylaşılması konusunda bir esnekliğe gidiliyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Podcast içerikleri en çok kişisel gelişim meraklılarının ilgisini çekiyor

podcast

Ses yayın şirketi Audacy, dinleyicilerin ilgi alanlarını ve en sevdikleri içerikler için zaman yarattığını ortaya koyan bulgular yayınladı. Araştırma verilerine göre yüzde 74’lük bir kesim gün içinde podcast dinlemeye ayırdığı vakte önem veriyor…

Toplamda 1000 kişiyle gerçekleştirilen araştırmanın katılımcıların yüzde 87’sini Z kuşağı oluşturuyor. Haftalık podcast dinleyicilerinin pastadan yüzde 86’lık pay alması ise Z kuşağının sıkı bir podcast takipçisi olduğuna işaret ediyor. Çalışma ayrıca dinleyicilerin önemli bir kısmının kişisel gelişim ve bakıma yönelik ritüelleri olduğunu ortaya koyuyor. Ankete katılanların yüzde 75’ini kişisel gelişim tutkunları, yüzde 61’ini ebeveynler ve yüzde 56’sını fitness ile ilgilenenler oluşturuyor.

Podcast’in 2022’nin sonunda dijital ses hizmetleri reklam harcamalarının dörtte birinden fazlasını oluşturması bekleniyor. Diğer taraftan giderek artan resesyon, reklam bütçeleri ve gelirleri noktasında endişe yaratıyor. Insider Intelligence’a göre 2026’nın sonunda harcamaların üçte birinden fazla olacağı öngörülüyor ve bu da 3 milyar dolarlık reklam harcamasına tekabül ediyor.

featured
1 adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
2 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
3 İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
4 Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
5 "Çay her şeyi çözer"
“Çay her şeyi çözer”
Güncel Haberler
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sokak kültürünün asi çocuğu: Sneaker
Haberler
Sokak kültürünün asi çocuğu: Sneaker
İrem Alimoğlu
12 Mart 2025
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Haberler
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (11-17 Nisan)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (11-17 Nisan)
Sena Tufan
17 Nisan 2025
Ayın öne çıkan global kampanyaları... (Şubat 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Şubat 2025)
Sena Tufan
2 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.