13 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Google CEO'sundan işten çıkarmalarla ilgili açıklama geldi | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Google CEO’sundan işten çıkarmalarla ilgili açıklama geldi | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
19 Ocak 2024
3 dk okuma
Google CEO'sundan işten çıkarmalarla ilgili açıklama geldi | Son 24 saatin gündemi

Geçtiğimiz yılın başlarında 12 bin kişiyi işten çıkaran Google, birkaç hafta önce de yüzlerce çalışanının işine son vermişti. Ancak CEO’nun verdiği sinyallere göre işten çıkarmalar devam edecek. Yani kalan çalışanlar da işlerini kaybetme riskiyle karşı karşıya.

Google CEO‘su Sundar Pichai, işten çıkarma kararını “şirketin öncelikli hedeflerine yatırım yapabilmesi için kaynak yaratma zorunluluğu” olarak açıklıyor.

Pichai ayrıca, geçtiğimiz yıl yapılan işten çıkarmalara atıfta bulunarak, bu seferkinin o kadar geniş kapsamlı olmayacağını belirtiyor.

İlk Türk astronot Alper Gezeravcı uzaydan dünyaya seslendi: “İstikbal göklerdedir”

Milli Uzay Programı çerçevesinde Uluslararası Uzay İstasyonu’na gönderilecek ilk Türk astronot Alper Gezeravcı’nın uzaya yolculuğu, Crew Dragon adlı uzay aracının roketinin fırlatılmasıyla resmen başladı.

Türkiye Cumhuriyeti’nin ilk astronotu Alper Gezeravcı’nın uzaydaki ilk sözleri “İstikbal göklerdedir” oldu.

Gezeravcı dünyaya ve Türk milletine şu sözlerle seslendi: “Türkiye’nin insanlı ilk uzay misyonunda ilk Türk’ün uzaya adım attığı şu anda kelimelerime yüce Atamızın şu sözüyle başlamak istiyorum. Türkiye Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün dahiyane sözü: ‘İstikbal göklerdedir’ ”.

Instagram’dan gençlere “gece uyarıları”

Google CEO'sundan işten çıkarmalarla ilgili açıklama geldi | Son 24 saatin gündemi

Instagram, gençlere yönelik yeni farkındalık özelliğini açıkladı. Genç kullanıcılar Reels veya doğrudan mesajlarda 10 dakikadan daha uzun süre kaydırma yaptıklarında uygulamayı kapatıp yatağa gitme önerisi alacaklar.

“Gece Uyarıları” özelliği gençlerin hesabına otomatik tanımlanacak ve uyarıları kapatma seçenekleri olmayacak. Instagram’ın gençler derken tam olarak hangi yaş grubunu kast ettiğine dair bir detay henüz paylaşılmadı.

Sosyal medya devi “Gençlerin uygulamada geçirdikleri zamanın anlamlı ve bilinçli olduğu bir deneyim yaşamalarını istiyoruz ve uyku gençler için özellikle önemlidir” diyor.

Pepsi milenyum kuşağının vahşi doğasına sesleniyor

pepsi milenyum

Pepsi “Get Wild” sloganıyla yayınladığı yeni kampanyasında milenyum ebeveynlerinin içlerindeki çılgın ruhu yeniden ateşlemeyi hedefliyor.

Film, 1981 ile 1996 arasında doğan milenyum neslinin, yetişkinliğin sorumluluklarını üstlenirken bile vahşi yanlarını nasıl canlı tuttuklarına odaklanıyor.

“Bir milenyum kuşağı mensubu olarak biliyorum ki hala biraz ‘vahşi’ olmayı iyi beceriyoruz. Yeni ‘Get Wild’ kampanyamız, tatlı ve aromalı bir yudum Pepsi Wild Cherry’nin bize bu ‘vahşi’ hissi yeni gerçekliklerimize uyarlama konusunda ilham verebileceğini gösteriyor” diyor Pepsi’nin Kıdemli Pazarlama Direktörü Jenny Danzi basın açıklamasında. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Dünyanın en değerli 500 markası belli oldu: Zirve el değiştirdi!

Google CEO'sundan işten çıkarmalarla ilgili açıklama geldi | Son 24 saatin gündemi

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan “Global500 – Dünyanın En Değerli 500 Markası 2024” raporu sonuçlandı. Bankacılık sektöründen 71, perakende sektöründen 53, teknoloji sektöründen 49 markanın bulunduğu listede, Dünyanın En Değerli 500 Markası arasında ne yazık ki Türkiye’den bir marka yer alamadı. Geçtiğimiz yıl listenin zirvesinde yer alan Amazon’un bu yıl dördüncülüğe kadar gerilediği liderlik yarışına gelin daha yakından bakalım… Araştırmayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

featured
1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
5 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
Güncel Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TikTok'ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter'a dönüşmek...
Haberler
TikTok’ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter’a dönüşmek…
Sena Tufan
2 hafta önce
Yapay zekada ileri adım için "istikrar" şart!
Haberler
Yapay zekada ileri adım için “istikrar” şart!
Sena Tufan
3 Mayıs 2025
Ticaret Bakanlığı’ndan TEMU gibi platformlara sıkı denetim
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan TEMU gibi platformlara sıkı denetim
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Pazarlamacılara ilham veren film ve diziler...
Haberler
Pazarlamacılara ilham veren film ve diziler…
Nafizcan Önder
27 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.