
Group M resmen WPP Media oldu!
WPP, yapay zeka destekli pazarlama çözümlerini bir adım öteye taşıyarak, yeni nesil medya şirketi WPP Media’yı hayata geçirdi. Bu yeni yapılanma, GroupM’in yerini alarak WPP’nin entegre hizmet modelinde köklü bir dönüşümü temsil ediyor. Şirketin bu hamlesi, pazarlama dünyasında artan bütünleşik çözümlere olan ihtiyacı karşılamayı hedefliyor.
WPP Media, yılda 60 milyar dolardan fazla medya yatırımı yönetirken, 80’in üzerinde pazarda dünyanın önde gelen reklamverenlerinin %75’inden fazlasına hizmet veriyor. Mindshare, Wavemaker, EssenceMediacom ve T&Pm gibi güçlü ajans markaları, bu yeni çatı altında varlıklarını sürdürmeye devam edecek. Bu markalar, müşterilere özel ekip yapılarıyla hizmet verirken, ortak teknolojik altyapı ve destek fonksiyonlarından faydalanacak.
Yeni yapılanmanın kalbinde ise WPP’nin yapay zeka destekli pazarlama sistemi WPP Open yer alıyor. WPP Media, bu platform ile tamamen entegre bir yapıda çalışarak medya, veri, ticaret ve kişiselleştirilmiş yaratıcı üretim süreçlerinde ölçeklenebilir çözümler sunuyor. Her yıl 300 milyon sterlin yatırım alan WPP Open; ileri düzey kişiselleştirme, gelişmiş ölçümleme ve ticaret çözümleri ile sektördeki en gelişmiş altyapılardan biri haline gelmiş durumda.
WPP Media sadece müşteriler için değil, çalışanlar için de yeni bir vizyon sunuyor. Yapılan açıklamada, geleceğin medya profesyonellerini yetiştirmeye yönelik kapsamlı öğrenme ve gelişim programlarına hız verileceği duyuruldu. Bu vizyon, çalışanlara yapay zeka çağında liderlik edecek kariyer yolları sunmayı amaçlıyor.
WPP Media, medya, veri ve prodüksiyon yetkinliklerini tek bir çatı altında toplayarak reklamverenlere geleceğin pazarlamasını bugünden sunmayı hedefliyor.
Bugün yapılan duyuru aynı zamanda WPP’nin yeni çapraz kanal B2B kampanyasını da başlatıyor. Bu kampanya, üst düzey iş liderlerini ve kıdemli pazarlama karar vericilerini hedefliyor. WPP’nin yapay zeka konusundaki yetkinliğini, entegre teklifini ve WPP Open’ın gelişmiş kabiliyetlerini sergiliyor.
“WPP Media, medyanın her yerde ve her şeyde olduğu bir dünya için inşa edildi”
WPP Media CEO’su Brian Lesser konuya ilişkin yaptığı açıklamalarında: “Tüketiciler artık reklamların alakalı ve ilgi çekici olmasını ve satın alma deneyimlerinin kusursuz ilerlemesini bekliyor, bu beklentiler, yapay zeka çağında daha da hızlanacak. WPP Media, medyanın her yerde ve her şeyde olduğu bir dünya için inşa edildi. Yapay zeka destekli ürünümüze yaptığımız yatırımlarla, teklifimizi veri ve teknolojiyle entegre ederek ve çalışanlarımızı geleceğe dönük becerilerle donatarak, müşterilerimizin hızla değişen tüketici davranışlarının önünde kalmalarına ve yapay zekanın yaratacağı sınırsız büyüme fırsatlarının kilidini açmalarına yardımcı oluyoruz.” ifadelerini kullandı.
WPP CEO’su Mark Read ise: “Yapay zeka çağında, teknolojinin ve yeteneklerin kesişim noktasında WPP’nin dünyanın önde gelen markaları için en güçlü pazarlama ortağı olduğuna inanıyoruz. WPP Media’ya geçiş, müşterilerimiz için sunduğumuz hizmetleri sadeleştirme ve entegre etme stratejimizin devamı niteliğindedir. GroupM, medyada ölçeğin en önemli olduğu bir dönem için inşa edilmişti; WPP Media ise yapay zekanın, verinin ve teknolojinin gücünü ve daha sade, entegre çözümleri yansıtmaktadır.
Geleceğe dair vizyonumuz net: Veriyle yönlendirilen, birbiriyle kusursuz bağlantılı, yetenekli ekipler tarafından yönetilen ve müşterilerimiz için yeni fırsatlarla dolu bir pazarlama dünyası.” sözleriyle bu dönüşümü özetledi.
WPP Media’nın entegre yetkinlikleri hakkında daha fazla bilgi edinmek ve yeni marka kimliğini keşfetmek için TIKLAYIN!