2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Google’ın yeni sesli asistanı artık Türkçe konuşabilecek! | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Google’ın yeni sesli asistanı artık Türkçe konuşabilecek! | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
24 Ekim 2024
3 dk okuma
Google’ın yeni sesli asistanı artık Türkçe konuşabilecek! | Son 24 saatin gündemi

Google’ın I/O 2024 etkinliğinde tanıttığı ve Android’de Advanced aboneler için ilk kez Made by Google etkinliğinde kullanıma sunulan Gemini Live artık Türkçe olarak kullanılabilecek. Bu sayede, Gemini Live kullanıcıları, asistan ile Türkçe konuşabilecek ve anında yanıtlar alabilecek. Bu kapsamda ilk etapta sadece İngilizce olarak kullanılabilen Gemini Live’ın Türkçe dil desteğiyle Türkiye’de kademeli olarak kullanıma açılacak. Özellik şu anda yalnızca Android cihazlarda kullanılabiliyor, ancak gelecekte iOS platformuna da gelebileceği konuşuluyor. 

Altın Çekül yeni logosunu arıyor!

Google’ın yeni sesli asistanı artık Türkçe konuşabilecek! | Son 24 saatin gündemi

Türkiye’nin yapı malzemesi sektöründe ilk ve en prestijli ödüllerinden biri olan Altın Çekül, 30. yılını yeni bir logo ile taçlandırıyor. Altın Çekül, bu yıl düzenleyeceği Logo Tasarım Yarışması ile geleceğe yönelik vizyonunu simgeleyecek bir logo arıyor. Yarışmaya ulusal ve uluslararası tasarım disiplinlerinde öğrenim gören tüm lisans öğrencileri katılabilecek. Artstone’un ödül sponsorluğunda gerçekleşen bu yarışma Altın Çekül’ün köklü geçmişini onurlandıracak, aynı zamanda inovatif ve sürdürülebilir geleceğine vurgu yapacak tasarımlar yarışmaya başvurabilecek.

Dijital dünyada ebeveynlik: Ekran süresinde denge arayışı

Google’ın yeni sesli asistanı artık Türkçe konuşabilecek! | Son 24 saatin gündemi

Dijital çağın hızla gelişen dünyasında ebeveynlik, ekran süresi gibi yeni sorumlulukları da beraberinde getiriyor. Çocukların erken yaşlardan itibaren teknolojiyle iç içe büyüdüğü günümüzde, ebeveynler hem eğlenceli hem de eğitici içerikler arasında denge kurma mücadelesi veriyor. Ebeveynler, çocuklarının telefon, tablet, bilgisayar gibi araçlarda geçirdiği zamanı yönetmek istiyor… Twentify Araştırma’nın yapay zeka destekli araştırma platformu Quals.ai ile Almanya’da gerçekleştirdiği ve çocukların ekran süresi konusunda ebeveynlerin uygulamalarını ve perspektiflerini inceleyen çalışması, ebeveynlerin bu süreçte ne tür stratejiler izlediğini ve uzman önerilerine nasıl yaklaştıklarını ele alıyor.

XCO’24 içeriği hazır: Kayıtlar başladı!

Google’ın yeni sesli asistanı artık Türkçe konuşabilecek! | Son 24 saatin gündemi

XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesinde küresel yapay zeka evreni üzerinden konuşulan veriye dayalı bilimsel pazarlama uygulamalarıyla hizalanacağız. Hizalanacağız derken geride olduğumuz için değil, kavram ve anlamda eşitlenmek için… İçinde deneyim vaadi olmayan pazarlama kampanyalarının başarılı olma ihtimalinin düşük olduğunu artık hepimiz biliyoruz. Deneyimin yakıtı ise veri. Verinin odağa alındığı yeni yaklaşımı bu yılki temamız olarak belirledik. İçinde bulunduğumuz çağı “Bilimsel Pazarlama Çağı” olarak adlandırdık.   XCO’24’de sunum yapan markaların sizlere ilginç sürprizleri olacak. Açıklamayalım, zira adı üstünde “sürpriz!” MG International Fragrance Company’nin geleneksel “Kendi kokumuzu keşfettiğimiz atölyesi” ile MADO’nun “Lezzetin Ötesinde” workshop’u  sınırlı sayıda katılımcıyı ağırlayacak. Zirvede, bu özel deneyim alanları için kayıt olmayı unutmayınız!

Katılım için BURADAKİ LİNKTEN kaydınızı yaptırmayı unutmayın.

“Bilgili Marka” ya da “Bilge Marka” Olmak

Google’ın yeni sesli asistanı artık Türkçe konuşabilecek! | Son 24 saatin gündemi

İki yeni kavram atalım ortaya; “Bilgili Marka” ve “Bilge Marka”… Bu iki yeni tanım ne anlama geliyor ve aralarında nasıl bir fark var? Bilgili Marka dışa odaklıdır. Referansı daha çok pazar dinamikleridir. Piyasayı, rakipleri sürekli takip eder. Kendi pozisyonunu, stratejisini ve aksiyonları güncel trendlere göre belirler.  Bilgili Markalar, beynin sol tarafının bir yansımasıdır. Sayısaldır, analitiktir ve bilgi teknolojilerini etkin kullanırlar. Pazarlama dünyası da doğası gereği dışa odaklıdır. Bu nedenle Bilgili Marka olmaya önem verilir. Markaların çoğu, “Bilgili” olmak için ellerinden geleni yaparlar.

Mud On Shoes Research Kurucusu / Sosyal Antropolog Kurtuluş Kantar’ın makalesinin tamamını BURADAN okuyabilirsiniz.

featured
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
4 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
5 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Güncel Haberler
happn, "Perfect Date" ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
happn, “Perfect Date” ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
32. İstanbul Caz Festivali başladı
32. İstanbul Caz Festivali başladı
Hafsanur Sancaktutan, Elidor'un satışa sunulduğu 31 ülkenin marka yüzü oldu
Hafsanur Sancaktutan, Elidor’un satışa sunulduğu 31 ülkenin marka yüzü oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Her iki şirketten biri Temmuz zammı konusunda kararsız!
Haberler
Her iki şirketten biri Temmuz zammı konusunda kararsız!
Sena Tufan
2 hafta önce
happn, "Perfect Date" ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
Haberler
happn, “Perfect Date” ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
İrem Alimoğlu
11 dakika önce
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Haberler
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Nafizcan Önder
18 Mayıs 2025
Hepsiburada ve Hepsipay markalarının ajans konkurları sonuçlandı
Haberler
Hepsiburada ve Hepsipay markalarının ajans konkurları sonuçlandı
Sena Tufan
6 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.