
Golden Drum 2025’in sonuçları açıklandı… TBWA Istanbul’a tam 9 ödül!
Yaratıcılık dünyasının en prestijli ödül törenlerinden birine de ev sahipliği yapan Golden Drum Uluslararası Yaratıcılık Festivali, bu yıl 31. kez Slovenya’nın Portorož kentinde gerçekleşti. Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği festival, Mastercard ortaklığında düzenlenen görkemli ödül töreniyle yaratıcılığın en iyilerini taçlandırdı. Türkiye’den yalnızca TBWA Istanbul’un ödüle uzandığı gecede, ajansın Ghost Town projesi 4 bronz, 2 gümüş, 1 altın ve 2 Grand Prix ile toplam 9 ödülün sahibi oldu.
Golden Drum 2025’te jüri üyeleri toplam 229 kısa listeye kalan iş arasından 55 Bronz, 40 Gümüş, 27 Altın ve 15 Grand Prix ödülünü sahipleriyle buluşturdu.

Bu yılın kazananları arasında LePub Milan “Yılın Ajansı”, McCann Worldgroup “Yılın Network Ajansı”, Publicis Media “Yılın Medya Ajansı”, Organic Film “Yılın Prodüksiyon Ajansı” unvanlarını aldı.
Heineken, “Brand Grand Prix” ödülünün sahibi olurken, McCann Athens, “The Wedding Rice” kampanyasıyla hem Best of Genius Loci hem de Best of Social Good ödüllerine layık görüldü.
Festivalin dikkat çeken bir diğer anıysa LePub Milan’ın Philips için hazırladığı “Fixables” projesiyle kazandığı “Game Changer” ödülü oldu.
Ghost Town’a tam 9 ödül!

Yaratıcılığın nabzını tutan Golden Drum Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nin ödül töreninde, CarrefourSA ve TBWA\İstanbul imzasını taşıyan “Hayalet Ağlar” projesi büyük bir başarıya imza attı. Proje, tek kanallı ve çok kanallı iletişimden sürdürülebilir iş çözümlerine kadar geniş bir yelpazede ödüllendirildi.
“Hayalet Ağlar” projesi festivalde;
- 2 Grand Prix (Craft Drum / Art Direction ve Creative Media Excellence Drum / Ambient Media),
- 1 Golden Drum (Omni-Channel Drum / Sports, Pop Culture & Art),
- 2 Silver Drum (One-Channel Drum / OOH – Ambient & Experiential ve Omni-Channel Drum / Content – Live Experience) ve
- 4 Bronze Drum (Omni-Channel Drum / Engagement – Creative Use of Media, Creative Business Excellence Drum / Sustainable Business Solutions, Creative Business Excellence Drum / Activation – Live Activation, All Juries / Social Good – Profit Social Good) kategorilerinde toplam 9 ödül aldı.
Genç Yetenekler de sahnedeydi

Festivalin bir diğer dikkat çeken bölümü Young Drummers Competition oldu. Mastercard Slovenia iş birliğiyle düzenlenen yarışmada, Saatchi & Saatchi Prague’dan Vojtěch Vaník ve Joanna Santarius, “Being Accepted Since 1980” adlı poster serisiyle birinci olarak genç yaratıcı yeteneklerin ne denli güçlü olduğunu bir kez daha gösterdi.