
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye’den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum’da, Golden Drum ve Young Drummers finalistleri açıklandı. Türkiye’den birçok yaratıcı işin yer aldığı kısa listede, bu yıl ödül sezonunda öne çıkan TBWA Istanbul imzalı Ghost Town 10 farklı kategoride finale kalarak dikkatleri üzerine topladı. Kazananlar, 14 Ekim’de Slovenya’nın Portorož kentinde Mastercard sponsorluğunda gerçekleştirilecek Golden Drum Awards Show’da açıklanacak.
Golden Drum Competition 2025 için merakla beklenen kısa listeler açıklandı! Jüri üyeleri yüzlerce başvuruyu titizlikle değerlendirerek hem Golden Drum hem de Young Drummers yarışmasında kısa listeye kalan işleri belirledi.
Her yıl kapsamını genişleterek yaratıcılığın nabzını tutan uluslararası festival, bu yıl da sektörün en parlak zihinlerini bir araya getirdi. 27 farklı ülkeden 50’nin üzerinde jüri üyesi ve 6 jüri başkanının yer aldığı değerlendirme sürecinde, reklam ve pazarlama dünyasının yaratıcı gücü tüm yönleriyle masaya yatırıldı.
Kazananlar, 14 Ekim Perşembe günü Slovenya’nın Portorož kentinde Mastercard sponsorluğunda gerçekleşecek Golden Drum Awards Show’da açıklanacak. Sektörün merakla beklediği bu buluşmada yalnızca ödüller değil, aynı zamanda reklamcılığın geleceğini şekillendirecek trendler ve yaratıcı vizyonlar da gündeme taşınacak
İşte Türkiye’den finalde yarışacak işler
Hayalet Şehir
- Kategori: Ambient Media
- Reklamveren: CarrefourSA
- Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Animal Rights Federation

- Kategori: Digital & Mobile Platforms
- Reklamveren: HAYTAP
- Reklam Ajansı: Happy People Project – Istanbul
Hayalet Şehir
- Kategori: Art Direction
- Reklamveren: CarrefourSA
- Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Hayalet Şehir
- Kategori: Profit
- Reklamveren: CarrefourSA
- Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Hayalet Şehir
- Kategori: Live experience
- Reklamveren: CarrefourSA
- Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Hayalet Şehir
- Kategori: Profit Social Good
- Reklamveren: CarrefourSA
- Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Hayalet Şehir
- Kategori: Creative use of Media
- Reklamveren: CarrefourSA
- Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Hayalet Şehir
- Kategori: Ambient & Experiential
- Reklamveren: CarrefourSA
- Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Hayalet Şehir
- Kategori: Sustainable Business Solutions
- Reklamveren: CarrefourSA
- Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Hayalet Şehir
- Kategori: Live Activation
- Reklamveren: CarrefourSA
- Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Hayalet Şehir
- Kategori: Art
- Reklamveren: CarrefourSA
- Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Break your own record

- Kategori: Young Drummers Competition
- Yazarlar: Göknil Kenar, Yusuf Can Bulut
- Reklam Ajansı: VML Istanbul
SORRY I HAVE A PLANICA

- Kategori: Young Drummers Competition
- Yazarlar: Kaan Mert Kıraç & Doğukan Türk
- Reklam Ajansı: Tribal Worldwide Istanbul