17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Elon Musk gökyüzünü reklam panosuna dönüştürüyor!
Haberler

Elon Musk gökyüzünü reklam panosuna dönüştürüyor!

Nafizcan Önder
9 Ağustos 2021
2 dk okuma

Sıradan bir gün içerisinde ne denli çok sayıda reklama maruz kaldığınızı hiç düşünmüş müydünüz? Sokaklardaki devasa billboardlardan cep telefonlarına, kişisel bilgisayarlardan televizyonlara ve daha pek çok alanda gün boyu reklamla karşılaşıyoruz. Öyle ki bir marka ile karşılaşmadığımız tek alan belki de gökyüzüydü… Ancak görünen o ki markaların rekabeti gökyüzüne de taşacak. Gökyüzünde reklam yayını yapmayı planlayan bir startup şirketi, SpaceX ile ortaklık kurmaya hazırlanıyor. Yörüngeye gönderilmesi planlanan uydu, yeterli ücret ödeyen herkesin istediği içeriği gökyüzünde yayınlamasını sağlayacak…

Elon Musk’ın sahibi olduğu uzay ulaşım şirketi SpaceX, tüm zamanların en uçuk reklam projesi için Kanadalı bir startup projesiyle ortaklık kurmaya hazırlanıyor. Söz konusu proje, markaları basbayağı gökyüzüne taşıyacak.

Geometric Energy Corporation’ın SpaceX desteğiyle uzaya göndermeyi planladığı CubeSat uydusu, üzerinde dev bir ekran barındıracak. İnsanlar da ücret karşılığında reklamlarını bu uyduya gönderebilecek. Şirketlerin logoları, gözden kaçmayan bir şekilde, gökyüzünde ay gibi parlayacak.

  • gökyüzü reklamları coca cola

Gökyüzünde sadece en yüksek teklifi veren markalar yer alacak

Uyduya reklam verme şansı yakalamak için yapılması gereken ise basit: Diğer taliplerden daha yüksek ücret teklifi vermek. Belli süre için en yüksek ücreti verdiği takdirde herkes, CubeSat’a reklam verebilecek. Bu olanağın neden olabileceği ufak sorunları CEO Reid, şu sözlerle açıklıyor: “Reklam olarak logolarını uyduya koymak isteyen şirketler olabilir. Ya da daha kişisel ya da sanatsal girişimlerde bulunulabilir. Belki de Pepsi ve Coca-Cola logolarını CubeSat’a vermek için yarışa girebilir. Herkesin uzaya erişim sağlayabilmesini sağlayan ve merkeziyetsiz katılımı destekleyen bir şey oluşturmaya çalışıyorum. Umarım insanlar ofansif, uygunsuz ve aşağılayıcı içerikler paylaşmak için paralarını harcamaz.”

Tüketicinin gün içerisinde çok sayıda reklama maruz kalmasından doğan “reklam körlüğü” her ne kadar günümüz pazarlama dünyasının öne çıkan konularından olsa da görünen o ki markalar için reklam alanları kısıtlanmanın tam aksine giderek büyüyor. Bu durumun tüketicide ve markalarda nasıl bir karşılık bulacağını ise hep birlikte göreceğiz…

Tesla otomobilleri fare sorunuyla karşı karşıya!
Elon Musk şimdi de Mars’ın imparatoru oldu!

Reklamcıların mutlaka okuması gereken 10 kitap

Sınır tanımayan açıkhava reklamlarından küresel örnekler…

CubeSat featured reklamcılık spacex Uzay
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Güncel Haberler
MMA Türkiye SMARTIES™ AWARDS '25 başvuruları başladı!
MMA Türkiye SMARTIES™ AWARDS ’25 başvuruları başladı!
Koçtaş, YouTube'da 1 milyon aboneye ulaştı!
Koçtaş, YouTube’da 1 milyon aboneye ulaştı!
Logoyu "bir tık" büyütebilir miyiz?
Logoyu “bir tık” büyütebilir miyiz?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (16-22 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (16-22 Mayıs)
Sena Tufan
4 hafta önce
Trendyol ve Castle Investments, Ankara'da kurulacak veri merkezi için güçlerini birleştirdi
Haberler
Trendyol ve Castle Investments, Ankara’da kurulacak veri merkezi için güçlerini birleştirdi
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Türkiye'deki elektrikli otomobil sayısı iki yılda 13 kat arttı!
Haberler
Türkiye’deki elektrikli otomobil sayısı iki yılda 13 kat arttı!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
CEO’ların yüzde 56’sı yapay zeka sayesinde verimlilik artışı sağladığını söylüyor!
Haberler
CEO’ların yüzde 56’sı yapay zeka sayesinde verimlilik artışı sağladığını söylüyor!
Sena Tufan
26 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.