
Gerçekler acıdır!
“Kürk modası” uğruna her yıl 100 binin üzerinde hayvanın öldürülmesi üzerine harekete geçen Lush Cosmetics Kanada, kürk modasına dur demek ve tüketicileri bilinçlendirmek amacıyla çarpıcı bir kampanya başlattı.Kürklü Hayvanları Koruma Birliği (APFA) ve Montreal SPCA işbirliğiyle hazırlanan, Republik Montreal imzalı kampanyada Lush tarafından öncelikle kürklü ürünlerin satıldığı “furdiscounts.com” adlı bir site kuruldu ve sitenin moda dünyasına ve tüketicilere tanıtımı yapıldı. Siteye girip, indirime giren “kürklü ürünleri” satın almak isteyen tüketiciler ise beklemedikleri bir sürprizle karşılaştı. Öyle ki beğendikleri ürünü tıklayan tüketiciler hiç ummadıkları bir anda, her yıl 100 milyon hayvanın “kürk” uğruna öldürüldüğü gerçeğiyle yüzleşti.