
Genç iletişimcilere altın tavsiyeler
Mitsubishi Electric ve markanın iletişim danışmanlığı ajansı İnomist, General Ali Rıza Ersin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Halka İlişkiler ve Organizasyon Bölümü öğrencileriyle buluştu.
Mitsubishi Electric, dünyanın ve iletişim danışmanlığı hizmeti veren İnomist ile birlikte genç iletişimcilerle buluştu. General Ali Rıza Ersin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Halka İlişkiler ve Organizasyon Bölümünde düzenlenen “Sektörün aktörleri, iletişimin püf noktaları” temalı seminerde, Mitsubishi Electric Türkiye Reklam ve Halkla İlişkiler Ekip Lideri Savaş Ceneviz ve İnomist İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı Sibel Selvi Arslantürk konuşmacı olarak yer aldı. Kurumsal iletişim departmanları ve iletişim danışmanlığı ajanslarının hizmet kapsamı hakkında bilgi verirken örnek olaylar üzerinden deneyimlerini aktaran Ceneviz ve Arslantürk, öğrencilere iyi bir iletişim profesyoneli olma yolunda atılması gereken adımlar konusunda tavsiyelerde bulundular.
Kurumsal itibarı güçlendirirken sürdürülebilir ilişkiler kuruyoruz
Mitsubishi Electric Reklam ve Halkla İlişkiler Departmanı olarak, markanın Türkiye’deki bilinirliğinin arttırılması ve kurumsal itibarın güçlendirilmesi için gerekli iletişim stratejilerini belirlediklerini ve iletişim aktivitelerini yönettiklerini belirten Mitsubishi Electric Türkiye Reklam ve Halkla İlişkiler Ekip Lideri Savaş Ceneviz, sözlerine şöyle devam etti; “Medya ilişkileri, konu-gündem, sosyal medya ve etkinlik yönetimi, sponsorluk iletişimi, reklam kampanyaları, medya planlama ve kurum içi iletişim gibi birçok başlıktaki çalışmalarımızı belirlediğimiz iletişim stratejileri çerçevesinde hayata geçiriyoruz. Özellikle son dönemde dijital iletişim araçlarına büyük önem veriyoruz. Çünkü hızla dijitalleşen çağımızda başta genç nesil olmak üzere pek çoğumuz dünyadaki gelişmeleri dijital ortamlardan takip etmeyi tercih ediyoruz.”
Markaları hedef kitlesi ile buluşturuyoruz
İnomist İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı Sibel Selvi Arslantürk ise şu bilgileri aktardı; “İletişim danışmanlığı ajansları olarak en temel hedeflerimizi; kurumları en doğru ve etkin şekilde hedef kitlesiyle buluşturmak, marka bilinirliğini artırmak, marka değeri ve kurumsal itibarı geliştirmek, markaların sektöründe, kamuoyunda ve medyada referans kurum olmasına, iş hedeflerine ulaşmasına, rekabet gücünü artırmasına ve sonuç olarak sürdürülebilir marka olmasına katkı sağlamak olarak sıralayabiliriz. Bu kapsamda marka iletişiminden medya ilişkilerine, risk yönetimi ve kriz iletişimden pazarlama iletişimine, kurumsal sosyal sorumluluktan sponsorluk iletişimine, lider iletişiminden kurum içi iletişime, dijital pazarlamadan etkinlik yönetimine kadar geniş çaplı bir alanda hizmet veriyoruz.”