Geleceği 1.789 saniye önce görseydiniz ne yapardınız?
Honda’nın Tayland’da çektiği reklam filmi konusu ve kurgusuyla tam bir kısa film. Tan isimli kahramanımız geleceği 1.789 saniye önce görüyor. 1.789 saniye bir durumdan kurtulmak için kısa bir süre olabilir ama anı kurtarmak için yeterli bir süre. Tan bu özelliğini başına gelen talihsizlikler yüzünden bir lanet gibi görse de aşık olduğunda fikri değişiyor. Ta ki sevdiği kadın ve kendisi için dönüm noktası gelene kadar… Tayland merkezli kreatif ajans CJ WORX bu reklam filmiyle Honda Sensing’in güvenli sürüş özelliklerine vurgu yapıyor.
Künye:
Reklam Ajansı: CJ WORX, Bangkok, Tayland
Reklamveren: Honda
Kreatif Direktör: Saharath Sawadatikom
Metin Yazarı: Peera Vorapreechapanich
Güncel Haberler