Galatasaray Kulübü, dünyanın önde gelen fotoğraf makinesi markalarından Nikon ile sponsorluk anlaşması imzaladı. Türk Telekom Arena’da gerçekleştirilen törende, Galatasaray ile Nikon arasında 1,5 yılı opsiyonlu 3 yıllık sözleşme imzalanırken, Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ali Dürüst, Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim ve Nikon Ortadoğu Bölge Yöneticisi Takashi Yoshida hazır bulundu. Anlaşma kapsamında Galatasaray Futbol Takımı’nın optik ekipmanlar ve görüntüleme cihazları sponsorluğunu Nikon üstlenirken, futbol takımının şortlarında da Nikon’un reklamı yer alacak. Ali Dürüst ve Takashi Yoshida tarafından sponsorluk anlaşmasının imzalanmasının ardından, Dürüst, Yoshida ve Fatih Terim, üzerinde Nikon’un reklamı da bulunan bir şorta birlikte imza attılar. Yaptığı açıklamada Ali Dürüst, uluslararası tecrübesi, Türkiye ve Avrupa’daki başarılarıyla önemli bir marka olan Galatasaray’ın, alanında bir dünya devi olan Nikon’la yaptığı işbirlikten ötürü duydukları memnuniyeti dile getirirken, ”Bu anlaşma, Japonya ve Uzak Doğu’da Galatasaray’ın değerini daha da artıracaktır. Bu birlikteliğin başarılı olmasını diliyorum. İnşallah uzun yıllar devam eder” dedi.
Nikon’un dünyada ilk kez bir futbol takımına sponsorluk yapacağını belirten Nikon Ortadoğu Bölge Yöneticisi Takashi Yoshida, bundan dolayı gurur duyduklarını kaydetti.
Galatasaray’ın kendi alanında Türkiye’de ve dünyada bilinen bir takım olduğunu aktaran Yoshida, ”Böyle bir birliktelik hepimiz için mutluluk kaynağı. Biz bu birlikteliğin hem Nikon için hem de Galatasaray için verimli olacağına inanıyoruz. Nikon yönetimi adına Galatasaray’a çok teşekkür ediyorum ki sponsor olarak Nikon’u seçtiler. Bu birliktelik eminiz ki çok başarılı olacak ve uzun yıllar devam edecek” diye konuştu. Yoshida, Galatasaray’a Spor Toto Süper Final Şampiyonluk Grubu maçları öncesi de başarı dileklerinde bulundu.
Sponsorluk anlaşmasına esprili bir şekilde yaklaşan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim ise kendilerine Uzakdoğu yolunun gözüktüğünü söyledi. Nikon gibi önemli bir dünya markasıyla gidilen işbirliğinin önemine dikkati çeken Terim, ”Sanırım bize de bir Uzakdoğu yolu gözüküyor. Zaten orayla iletişimimiz var, Japonya ve Uzakdoğu ile daha sık bir arada olmak her anlamda ülkemiz ve Galatasaray için önemli diye düşünüyorum. Dünyanın bu dev markasının, Galatasaray gibi başka bir dev markayla gittiği işbirliğinden ben de memnunum. İki tarafa da inşallah çok hayırlı olur” şeklinde konuştu.