Foursquare’in görünümü ve logosu yenileniyor
Tüm dünyada 50 milyonu aşkın kişiden oluşan kullanıcı topluluğunun yardımıyla yeniden inşa edilen Foursquare, görünümü ve logosunu yeniliyor.
Yenilenen Foursquare, ‘kişiselleştirilmiş yerel aramalar’la ön plana çıkacak; kullanıcı tavsiyelerinin, check-in’lerin, fotoğraf paylaşımlarının ve akıllıalgoritmaların da eklenmesiyle mekan tavsiyelerini şekillendirecek. Yeni Foursquare tamamen kullanıcıların beğenilerine odaklanacak.
Yenilenen uygulamayla birlikte, bugünden itibaren geçmişte yapılan tüm check-in’ler, arkadaş listeleri, fotoğraf paylaşımları da şimdiden kullanıcıların üçte ikisinin kullanmaya başladığı Swarm’a aktarılıyor. Eğer hala Foursquare kullanarak check-in yapıyorsanız, check-in yapmaya devametmek için Swarm’u indirmeniz gerekiyor.
Geçmişte check-in (tik) işaretinden yola çıkılarak hazırlanan Foursquare logosu; yenilenen uygulamada, şehri keşfetmek isteyenlere süper güçler kazandırdığı düşünülerek harita pini ile süper kahraman amblemlerinin bir karışımı olarak tasarlandı.