13 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Fiat'ın internete özel reklamı daha fazla görülme oranına ulaştı
Haberler

Fiat’ın internete özel reklamı daha fazla görülme oranına ulaştı

Marketing Türkiye
14 Mayıs 2015
1 dk okuma

Markaların dijital mecralarda yaptığı çalışmaların başarılı olabilmesi için, diğer mecralara göre farklılaşması, çalışmanın yapılacağı siteye ve içeriğe göre hazırlanmış olması gerekiyor.

Video içeriklerin ve video sitelerinde yer alan reklamların izlenilmeden geçilmesini engellemek için yaratıcı çalışmalara ihtiyaç duyuluyor. Hedefine ulaşan başarılı dijital çalışmalar için dijitale özel içerikler üretmek gerekiyor. Bazen üretilen içeriklerin dijitale uyarlamak veya küçük farklılıklar yapmak da yeterli olabiliyor.

Bu durum video reklamlar için de geçerli. Internet kullanıcıları Youtube gibi video sitelerinde izlemek istedikleri videoların başında yayınlanan reklamları 5 saniye sonunda izlemeden geçme seçeneğine sahip bulunuyor. Bu sebeple video reklamların etkili olabilmesi için ilk 5 saniyede dikkat çekmesi, marka ve ürün hakkında mesaj verebilmesi gerekiyor.

Bu gerçekten yola çıkan Fiat, global reklam kampanyasına ait reklam filmini, Türkiye’de video sitelerinde kullanırken farklılaştırdı. Reklam filminde Fiat 500X görüntüsünü öne alarak küçük bir değişiklik yapan Fiat Türkiye, bu değişiklik ile reklam filminin izlenme oranlarını artırmış oldu.

Dünyada bugüne kadar internete özel reklam uygulamaları yapmış markalar olmakla birlikte, otomotiv sektöründe Dünya’da ilk olarak Fiat Türkiye bu uygulamayı gerçekleştirmiş bulunuyor.

Google ile yapılan iş birliği kapsamında gerçekleştirilen Brand Lift çalışması sayesinde Fiat 500X’in öne çıktığı internete özel reklam versiyonunun daha fazla dikkat çektiği ölçümlendi. Bilindiği üzere Brand Lift, reklam çalışmalarının tıklanma ve gösterim verilerinin ötesine geçerek marka farkındalığı, yeniden çağırma ve marka ilgisi gibi analizler yapabiliyor.

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
3 Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
4 General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
5 DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Haberler
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sena Tufan
3 hafta önce
Burger King’den ÇEVKO Vakfı iş birliğiyle geri dönüşüm adımı
Haberler
Burger King’den ÇEVKO Vakfı iş birliğiyle geri dönüşüm adımı
İrem Alimoğlu
2 Eylül 2025
Pegasus, 9 ayda 32 milyon yolcu taşıdı
Haberler
Pegasus, 9 ayda 32 milyon yolcu taşıdı
Marketing Türkiye
2 gün önce
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Haberler
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.