3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet
Haberler

Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet

İrem Alimoğlu
17 saat önce
3 dk okuma

adidas ile Fenerbahçe Spor Kulübü arasında futbol, basketbol, voleybol ve tüm altyapı takımlarını kapsayan beş yıllık sponsorluk anlaşması kapsamında hazırlanan 2025-2026 sezonu formaları, 1 Temmuz akşamı Ülker Stadyumu Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde düzenlenen lansmanla tanıtıldı. Lansman gecesinde, Fenerbahçe’nin geçmişte forma giymiş bazı sporcuları da yer aldı. Marka ve kulüp iş birliğinin vurgulandığı tanıtım, Fenerbahçe’nin tarihinden kesitlere de yer vererek kulübün mirasına gönderme yaptı.

Fenerbahçe Spor Kulübü’nün 2025-2026 sezonu forma lansmanı, kulübün efsane futbolcularından Lefter Küçükandonyadis’in yapay zeka ile oluşturulmuş konuşmasıyla başladı. Ülker Stadyumu Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde düzenlenen etkinlikte, geçmişten günümüze kulübün spor tarihinden önemli anlara yer verildi.

Gecede adidas ve Fenerbahçe’nin uzun süredir devam eden iş birliğine vurgu yapıldı. Futbol, basketbol ve voleybol branşlarında kayda değer maçlardan görüntüler dev ekranlarda gösterildi. Lansmanda ayrıca “Bize Emanet” isimli kampanya filmi de ilk kez izleyiciyle buluştu.

Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet

Kampanya filminde üç farklı spor branşından isimler yer aldı. Futbol alanında José Mourinho, Volkan Demirel, Diego Lugano, Tuncay Şanlı, Fred, Talisca ve Ece Türkoğlu; basketbolda Šarūnas Jasikevičius, İbrahim Kutluay, Melih Mahmutoğlu, Scottie Wilbekin, Bonzie Colson ve Alperi Onar; voleybolda ise Eda Erdem ve Melisa Vargas yer aldı. Filmde ayrıca Fenerbahçe Beko’nun maskotu “Yellow” da görüldü.

Tanıtım filmi, farklı dönemlerde Fenerbahçe formasını giymiş sporcular ile güncel oyuncuları bir araya getirerek kulübün çok branşlı yapısını ve adidas iş birliğini ön plana çıkardı.

Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet

Kampanya filminin ardından Fenerbahçe Spor Kulubü 2025-2026 Sezonu formaları, Senfoni Orkestrası’nın melodileri, Fenerbahçe ruhunu yansıtan özel koreografiler ve ışık şovları eşliğinde gerçekleşen defileyle taraftarların beğenisine sunuldu. Geceye, spor, sanat ve iş dünyasından aralarında İbrahim Kutluay, Hande Baladın, Eda Erdem, Volkan Demirel, Emre Yusufi, Somer Sivrioğlu, Pelin Akil, Meltem Cumbul, Tülin Şahin’in de bulunduğu çok sayıda davetli katıldı.

“Çubuklumuz; geçmişiyle gurur, bugünüyle mücadele, geleceğiyle umut ve emanettir”

Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet
Ali Koç
Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı 

Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç konuşmasında, şu ifadelere yer verdi:

“Bildiğiniz gibi, adidas ile birlikte Türk spor tarihinin en büyük bütçeli teknik sponsorluk anlaşmasını gerçekleştirdik. Dünyanın en büyük spor kulübü olduğunun her fırsatta altını çizdiğimiz kulübümüz, elde ettiği sportif başarılarla sadece Türkiye’nin değil, Avrupa’nın da örnek kulübü olmak üzere kararlı adımlarla ilerliyor. Bu bağlamda inşa ettiğimiz iş birliğimiz de; bir sponsorluk anlaşmasının ötesinde, bir stratejik ortaklığın ve küresel vizyonun ilk adımıdır. Bu nedenle, böylesine bir birlikteliğe artık ‘sponsorluk’ demek doğru olmaz. Biz artık başarıya giden yolda adidas’la birlikte yol arkadaşıyız. Atamızın imzasını taşıyan Çubuklu’yu giymek bizler için bir sorumluluğu, daha da önemlisi bir görevi üstlenmektir. Biz, adidas ile, işte bu ruhu, bu kader birliğini hissederek bir yola çıktık. Bugün bize ait değerleri bir kez daha hatırlıyoruz: Çubuklumuz; geçmişiyle gurur, bugünüyle mücadele, geleceğiyle umut ve emanettir.”

“Efsane Çubuklu nize emanet” 

Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet
Hakan Atalay
adidas Türkiye Genel Müdürü

“Bize Emanet” kampanyasında Fenerbahçe’nin iki efsane ismi Lefter ve Alex de Souza’dan ilham aldıklarını söyleyen adidas Türkiye Genel Müdürü Hakan Atalay, “Türkiye’nin spor kültürüne yön veren iki güçlü markanın, adidas ve Fenerbahçe’nin ortak bir vizyonla yeniden bir araya gelişini kutladığımız, adidas Türkiye’nin aynı anda ilk kez üç farklı branşta bir kulübü desteklediği ilk iş birliği olması nedeniyle de bizim için ayrı bir önem taşıyor. Önümüzdeki beş yıl boyunca Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu artık adidas’a emanet. Beş yıl boyunca sahada olduğu kadar tribünde, günlük yaşamda da sarı lacivertlilerin yanında olacağız. İş birliği için hazırladığımız kampanyada Fenerbahçe’nin iki efsane ismi Lefter ve Alex de Souza’dan ilham aldık. Lefter’i kaybettiğimiz gün, Alex’in attığı o unutulmaz tweet’ten yola çıktık: ‘Rahat uyu Lefter. Çubuklu bize emanet’. Bu tweet, herkes gibi bizimde aklımıza kazındı ve yıllar geçse de hafızalarımızdan hiç silinmedi. Ve şimdi adidas olarak bu kez sıra bizde: ‘Çubuklu artık bize emanet!” diye konuştu.

Lansmanın ardından adidas.com.tr, fenerium.com  ve  Fenerium Stad Mağazalarında satışa sunulan koleksiyon, 2 Temmuz itibarıyla tüm Fenerium mağazalarında ve seçili adidas mağazalarında  sarı-lacivertlilerle buluşacak.








featured fenerbahçe
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
3 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
4 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
5 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
Güncel Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Haberler
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Türkiye’nin gençlik markaları
Haberler
Türkiye’nin gençlik markaları
Sena Tufan
19 Mayıs 2025
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Haberler
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
Haberler
Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
İrem Alimoğlu
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.