Facebook tercihini Utopic Farm’dan yana kullandı

Facebook “Tercih Edilen Pazarlama Geliştiricileri” (PMD) programı kapsamında Türkiye’den 7 ajans seçti. Kuruluşundan bugüne kadar gerçekleştirdiği başarılı kampanyalar nedeniyle 2011 yılında Facebook tarafından “Tercih Edilen Geliştirici Danışman” (PDC) ilan edilen Utopic Farm, PMD Programı ile birlikte; Türkiye’de “Sayfa Yönetim Araçları” yetkinliğine sahip ilk ve tek ajans ilan edildi. 

 

Utopic Farm ajans başkanı Yiğit Kalafatoğlu, konu ile ilgili olarak yaptığı açıklamada; “Facebook belli dönemlerde başvurular açıyor ve kriterler belirliyor. Bu kriterler ağırlıklı olarak yazılım odaklı ve Facebook’un da, ajansın işlerine referans olması ile işliyor. Örneğin bir marka Facebook’a Türkiye’de yapacağı bir proje için kiminle çalışması gerektiğini sorduğunda, referans vererek önerdiği ajanslar arasındayız. Facebook üzerinde yüksek kaliteli uygulama geliştiren ve Facebook olanaklarını marka ve kurumlara en doğru şekilde uyarlayan ajansları kapsayan bu program, 2012 yılında genişletildi ve programın adı “Tercih Edilen Pazarlama Geliştiricileri” (PMD) olarak değişti. Bu çalışmada farklı olan ise, Facebook Uygulamalarının yanı sıra; PMD Programında ajanslara Reklam Yönetimi, Sayfa Yönetim Araçları ve Facebook İstatistikleri ile ilgili yetkinliklerin de verilmiş olmasıdır. Utopic Farm’ın Türkiye’de “Sayfa Yönetim Araçları” yetkinliğine sahip ilk ve tek ajans olması da bizim için ayrı bir gurur kaynağıdır.” dedi. 

İLGİLİ HABERLER