Facebook dönüşüm takibi sistemi kullanıma açıldı

Facebook’un Kasım 2012’de test yayınına sunduğu Dönüşüm Takibi (Conversion Tracking) sistemi, artık herkes için kullanılabilir durumda. Dönüşüm takibi, insanların reklamları gördükten sonra yaptıkları eylemleri raporlayarak işletmelerin Facebook Reklamlarına yaptıkları yatırımın geri dönüşünü ölçmelerine yardımcı oluyor. Reklam verenler dönüşümleri takip eden pikseller oluşturabiliyor, bu pikselleri kendi internet sitelerinde dönüşümün gerçekleşeceği sayfalara ekleyebiliyor ve ardından bu dönüşümlerin Facebook’ta yayınladıkları reklamlarla ilişkisini takip edebiliyor. Dönüşüm takibi, işletmelerin reklamlarını dönüşümü Facebook dışında gerçekleştirme olasılığı daha yüksek kişilere gösterirken, optimize gösterim başına ücret (oCPM) seçeneğinden yararlanmalarına da yardımcı oluyor.

İLGİLİ HABERLER