15 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Evlenecek çiftler için seferberlik başladı: Hangi marka ne kadar indirim yapacak?
Haberler

Evlenecek çiftler için seferberlik başladı: Hangi marka ne kadar indirim yapacak?

Nafizcan Önder
30 Nisan 2025
2 dk okuma

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, 2025 Aile Yılı kapsamında hayata geçirilen yeni destek kampanyasının detaylarını kamuoyuyla paylaştı. Evliliğe hazırlanan gençler için kamu desteğinin yanında bu kez özel sektör de devreye giriyor. Aralarında Vestel, Arçelik, Karaca ve English Home gibi markaların bulunduğu 20 firma, genç çiftlere yüzde 5’ten yüzde 35’e varan oranlarda indirim sunacak.

İndirimler e-Devlet üzerinden alınacak kodlarla uygulanacak

Mobilyadan beyaz eşyaya, mutfak gereçlerinden ev tekstiline kadar geniş bir ürün yelpazesinde geçerli olacak kampanya kapsamında genç çiftler, e-Devlet üzerinden alacakları özel kod ile alışverişlerinde avantajlı fiyatlardan yararlanabilecek.

Valilikler ve belediyelerin de dahil olduğu bu çok paydaşlı kampanya, evlilik sürecine toplumsal ve ekonomik düzeyde bütüncül bir destek sunmayı hedefliyor.

Kampanyaya katılan markalar ve indirim oranları 

  • Vestel: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde satış fiyatı üzerinden net yüzde 30
  • Bellona: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 10
  • İstikbal: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 10
  • Mondihome: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 10
  • Arçelik: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde her bir ürün için 5.000 TL
  • Beko: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde her bir ürün için 5.000 TL
  • Hepsiburada: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde 30.000 TL ve üzerine yüzde 10
  • Kütahya Porselen: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 20
  • Modalife: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 5
  • Karaca: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 15
  • Kelebek: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 10
  • Doğtaş: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 10
  • Lova Yatak: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 10
  • English Home: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 20
  • Fakir: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 35
  • Adore: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 7
  • Hatemoğlu: Kampanya kapsamında tüm ürünlerde satış fiyatı üzerinden net yüzde 35
  • Tümbir: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 20
  • Damat – Tween: Kampanya kapsamında seçili ürünlerde tüm indirimlere ek yüzde 15
  • Kip: Kampanya kapsamında tüm ürünlerde yüzde 30

Kamu destekli tüketici deneyimi: Markalara yeni rol

Bu kampanya, kamu politikalarının özel sektör iş birlikleriyle nasıl ölçeklenebileceğine dair güçlü bir örnek sunuyor. “Evlenecek Gençlerin Desteklenmesi” projesi yalnızca ekonomik bir yardım değil; aynı zamanda markalar için doğru zamanda doğru yerde olma fırsatı.

Evlilik gibi yüksek harcama potansiyeli barındıran bir yaşam eşiğinde, genç tüketicilerle duygusal bağ kurmak isteyen markalar için bu kampanya, “ilk ev” alışverişlerinde sadakat yaratma şansı sunuyor. Uzun vadede bu tür iş birliklerinin, hem kamu algısını hem de marka değerini pozitif etkileyen stratejik temas noktalarına dönüşebileceği ön görülüyor.

featured
1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
3 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
4 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
5 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Güncel Haberler
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları...
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları…
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kawasaki'den sınırları zorlayan 4 ayaklı robot!
Haberler
Kawasaki’den sınırları zorlayan 4 ayaklı robot!
Sena Tufan
7 Nisan 2025
Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Haberler
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
İrem Alimoğlu
15 Mayıs 2025
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Haberler
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Sena Tufan
22 Nisan 2025
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Haberler
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
İrem Alimoğlu
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.