1 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
EURO 2024’te ay-yıldız coşkusunu ekranlara taşıyanlar
Haberler

EURO 2024’te ay-yıldız coşkusunu ekranlara taşıyanlar

Nafizcan Önder
13 Temmuz 2024
3 dk okuma

“EURO 2024: Bir kıta ekran başında” dosyasının ilk bölümünde hem turnuvaya genel bir bakış atmış hem de etkili iletişim için 5 adımı birlikte takip etmiştik. Şimdi ise sırada EURO 2024 heyecanına ortak olarak bu coşkuyu ekranlara taşıyan markalar var. Kuşku yok ki onlar da tıpkı A Milli Futbol Takımımız gibi bağlarını toplumla güçlendirdiler… Gelin bu turnuvada ay-yıldız coşkusunu ekrana taşırken fark yaratan markalara ve kampanyalara birlikte bakalım!

Turkcell – 11 Delikanlı

https://www.youtube.com/watch?v=bBkAFQWZvuk

Euro 2024 Avrupa Futbol Şampiyonası için Turkcell’in A Milli Futbol Takımı’na destek amacıyla hazırladığı özel marş ve reklam filmi, yayınlandığı ilk dakikalardan itibaren büyük beğeni toplayarak paylaşım rekoru kırdı. “11 Delikanlı”nın Avrupa yolculuğundaki milli coşkusunu tüm Türkiye’ye yayan filmde, milli futbolcularımız Arda Güler, Kenan Yıldız, Uğurcan Çakır, Enes Ünal, Çağlar Söyüncü, Kaan Ayhan, Ozan Kabak, Semih Kılıçsoy rol aldı. Turkcell’in, Milli Takım’a özel hazırladığı marşta, “11 Delikanlı” sloganı “futbol aşkıyla” birleştiriliyor.

BtcTurk – İlklere yolculuk

BtcTurk, Türkiye A Milli Futbol Takımı için anlamlı bir film hazırladı. BtcTurk, yeni reklam filminde “Hayatta bazı ilkler vardır, asırlar geçse de unutulmaz. Şimdi unutamayacağımız bir ilke daha hep birlikte hazırız. Türkiye’nin ilk #Bitcoin alım satım platformu #BtcTurk, Avrupa’da mücadele edecek A Milli Futbol Takımımızın yanında! Başarılar #BizimÇocuklar!” sloganıyla Türkiye A Milli Takımı’nın ülkemize yaşattığı ilklere odaklanıyor ve reklam filmini izleyenleri geçmişe götürüyor.

Ülker – Memleketi kalbinde taşıyanlar

Ülker, heyecanla beklenen Avrupa Futbol Şampiyonası öncesi yeni reklam filmini yayınladı. Uzun yıllardır farklı branşlarda spora destek veren ve A Milli Futbol Takımının resmi sponsorluğunu üstlenen Ülker’in reklam filminde, Euro 2024’e ev sahipliği yapacak olan Almanya’da yaşayan bir Türk gencinin hikayesi ekranlara taşınıyor. Milli takımın Almanya’ya getirdiği heyecanın da yansıtıldığı filmde, hikayenin ana karakterinin Türkiye’ye duyduğu hasret ve mutlu anılarında önemli bir yer tutan Ülker ürünlerine karşı hissettiği sevgi bir arada işleniyor.

Barış Falay’ın seslendirdiği filmde, “Memleketin yeri, kalbimizin içi” sloganı öne çıkarılıyor. Ülker’in daha önce Euro 2008 Avrupa Şampiyonası için hazırladığı ve taraftarın “Hep seninleyiz Türkiye” şarkısıyla coştuğu reklam filmi, #MemleketKalbimde mottosu ile Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor.

Türk Hava Yolları – As bayrakları

A Milli Futbol Takımımızın ana sponsorlarından olan Türk Hava Yolları EURO 2024 heyecanını yayınladığı reklam filmiyle de ateşledi. Filmin açılış sahnesinde takım kaptanımız Hakan Çalhanoğlu genç yıldızımız Arda Güler’in golüne televizyon başında seviniyor ve hemen takımın bir diğer önemli oyuncusu Ozan Kabak’ı arayarak “Gördün mü golü? As bayrakları as” diyor. Sosyal medyanın viral olan söyleminden hareketle hazırlanan reklam filminde takım içi dostluk vurgulanırken milli gurur da izleyicilere yansıyor…

Arçelik – Bizden bir tane daha yok

Milli Futbol Takımları Ana Sponsoru Arçelik tüm Türkiye’yi Euro 2024 Avrupa Futbol Şampiyonası heyecanına ortak olmaya davet etti. Arçelik, Euro 2024 öncesi yayına giren filminde ortak değerler etrafında toplanmanın önemine vurgu yaparak “Bizden bir tane daha yok, Milli Takım muadilin yok. A Milli Futbol Takımı’mız aşkına bir aradaysak eğer, bizden bir tane daha yok!” sözleriyle sporcularımıza destek mesaj verdi.

Film, Türkiye’nin farklı noktalarında başlayan ve kültürel değerlerimizi ekranlara taşıyan farklı eylemlerin ortak bir payda olan milli takım heyecanı etrafında birleşmesini konu ediniyor.

sahibinden.com – En sahi aşk

Türkiye Kadın ve Erkek A Milli Futbol Takımının resmi sponsoru sahibinden.com, milli takım coşkusunu ekranlara taşıyan reklam filmini yayınladı. 7’den 70’e tüm Türkiye’nin tek yürek olduğu coşkulu anları konu alan reklam filminde evlerden düğün salonlarına, kahvehanelerden restoranlara kadar geniş bir yelpazede 85 milyon taraftarın milli takıma olan sevgisi ve desteği anlatılıyor.

“EURO 2024: Bir kıta ekran başında” dosyamızın son bölümünde ise söz spor medyasının önde gelen isimlerinde… Erman Yaşar, Ergin Arslan, Cihat Akbel ve Engin Kehale Euro 2024’ü yorumladı… Sakın Kaçırmayın!

EURO 2024 featured
1 İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
2 BYD Seal, reklamları "solladı"
BYD Seal, reklamları “solladı”
3 Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
4 Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
5 Trump'ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Trump’ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Güncel Haberler
18 ülkede görüşler ortak: "30'una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!"
18 ülkede görüşler ortak: “30’una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!”
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi...
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi…
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kawasaki'den sınırları zorlayan 4 ayaklı robot!
Haberler
Kawasaki’den sınırları zorlayan 4 ayaklı robot!
Sena Tufan
7 Nisan 2025
Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye'de kullanıma sundu
Haberler
Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye’de kullanıma sundu
Sena Tufan
3 gün önce
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Haberler
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Nafizcan Önder
2 hafta önce
"DeepSeek"in rakibi "Manus" kullanıma açıldı
Haberler
“DeepSeek”in rakibi “Manus” kullanıma açıldı
Nafizcan Önder
8 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.