17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Eskimeden yenisini alma salgını büyüyor
Haberler

Eskimeden yenisini alma salgını büyüyor

Seda Başpınar
8 Haziran 2022
2 dk okuma

Günlük hayatın değişen dinamiği ihtiyaçlara olan bakış açısını da değiştiriyor. Özellikle son 2 senede COVID-19 pandemisi söz konusu dinamiğin ev yaşantısına hızlıca adapte edilmesine neden oldu. Buna bağlı olarak da ev aletleri sadece bir ürün olmaktan çıkıp gündelik rutinin çok daha önemli bir parçası haline geldi. Kullanıcıların yüzde 60’ından fazlası, yeni bir ürünü değişen ihtiyacını karşılamak için alıyor. Dolayısıyla mevcut eşyalar eskimeden yenisi almak giderek alışkanlığa dönüşüyor.

Samsung Electronics Beyaz Eşya ve İklimlendirme Çözümleri Dünya Başkanı JaeSeung Lee, kullanıcı davranışlarını ve alışkanlıklarını incelediği yeni yazısında ev aletlerinin birer ürün olmaktan çıkıp günlük yaşam tarzımız ve rutinlerimizde bize eşlik eden birer yol arkadaşı olduğuna dikkat çekiyor. Y ve Z Kuşağı mensuplarının yüzde 60’ından fazlasının, en son aldıkları cihazı, bozulan bir ürünün yerine yenisini almak için değil farklı ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla satın aldıklarını belirten Lee, yazısında şunları söylüyor:

Eski ihtiyaç eşittir eski eşya

“Geçtiğimiz 2 yılda yaşamlarımızın ekseni eve doğru kayarken, evde zaman geçirme kavramı da önemli ölçüde değişti. Bu kapsamda ev aletleri de sadece birer ürün olmaktan çıkıp günlük yaşam tarzımız ve rutinlerimizde bize eşlik eden gerçek birer yol arkadaşı haline geldi. 2022’de gerçekleştirilen, ev aletlerinin satın alınma sebeplerine ilişkin bir araştırmada, Y ve Z Kuşağı mensuplarının yüzde 60’ından fazlası, en son aldıkları cihazı, bozulan bir ürünün yerine yenisini almak için değil, farklı ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla satın aldıklarını belirtti. Yalnızca son üç yılda yüzde 10 artış gösteren bu satın alma oranı, ev aletlerinin işlevselliğin ötesine geçmesi gerektiğini ve kullanıcıların ihtiyaçlarına uygun, gerçek ve pratik bir değer sunması gerektiğini ortaya koyuyor.

Bespoke Home’un temelinde ne yatıyor? 

Bu aşamada biz de daha fazla kullanıcının Samsung Bespoke Home deneyimine katılabilmesini sağlamak amacıyla ürün yelpazemizi geliştiriyoruz. Endüstri geneline daha önce hakim olanın aksine kişiselleştirilebilir ev aletleri sunmaya başladık. Bespoke felsefesiyle yalnızca teknoloji ve işlevselliğe odaklanmak yerine, müşterilerin çeşitli ihtiyaçlarını ve yaşam tarzını yansıtabilen ürünler tasarlayarak, sektörün de yeni bir aşama kaydetmesine yardımcı olduk. Geçtiğimiz yıl ilk defa düzenlenen Bespoke Home etkinliği sonrasında aldığımız olumlu yanıtlar, bizi ev aletleri yoluyla tüketicilere daha fazla değer sunarken, aynı zamanda tasarım geleneğimize yenilik kazandırmaya teşvik etti. Bespoke tasarım felsefesinin, kullanıcıların kendi zevk ve estetiğini gerçek anlamda yansıtabilen kişiselleştirilmiş, ileri düzey yaşam deneyimi sunmaya öncelik tanıyor. Bespoke Home 2022 serisi kullanıcılara, değişen zevklerini ifade edebilmenin yeni ve farklı yollarını keşfetme ve ev dekorasyonu konusunda daha fazla seçenek sunuyor. 

Her inovasyonun merkezinde bağlanabilirlik var

Tüketicilerin ev aletlerinden beklediği deneyim biçimleri de zaman içinde değişime uğradı. “Daha Fazla Alan” vizyonumuz kapsamında Bespoke ev aletleri artık 20’den fazla ürün kategorisinde sunuluyor. Bespoke Home 2022 vizyonumuzun ikinci ayağı olan “Daha İyi Deneyim”, ise sadece Bespoke 2022 ürünlerinin yapabildiklerinin çoğalması değil, aynı zamanda “SmartThings Home Life” platformu sayesinde kullanıcıların yaşamını kolaylaştıran, akıllı ve bağlantılı ev deneyimlerinin de çeşitlenmesi anlamına geliyor. 

Her iki kişiden biri kıyafetini “dijital vitrinden” seçiyor

featured
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ON Dijital Bankacılık’tan 3. yılında anlamlı proje: Pati Dostları
Haberler
ON Dijital Bankacılık’tan 3. yılında anlamlı proje: Pati Dostları
Advertorial
29 Nisan 2025
Hogwarts’a yeni bir davet: Harry Potter dizisinin yıldızları belli oldu!
Haberler
Hogwarts’a yeni bir davet: Harry Potter dizisinin yıldızları belli oldu!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Marketing Türkiye 35 yaşında / IV
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / IV
Nafizcan Önder
11 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.