EPPA ilk adımını İstanbul’da atacak
Dünya markalarının ürün yerleştirme ve prodüksiyonda birlikte hareket etmeleri ve gerekli finans kaynaklarına ulaşmaları amacıyla hayata geçireceği Avrupa Product Placement Ajansları Birliği’nin (EPPA) ilk adımı, “2. Uluslararası Ürün Yerleştirme Sempozyumu”nda atılacak.
Televizyon içerik prodüktörleri, yayıncılar, distribütör platformları ve markalara yardımcı olmak üzere yurtiçi ve yurtdışı bağlantılarını yönlendirecek bir yapı kurulmasını öngören EPPA resmi olarak, mart ayında İstanbul’da düzenlenecek DISCOP İSTANBUL’da hayata geçirilecek. EPPA bu kapsamda ilk hazırlık çalışmalarını ise 17-18 Ocak 2013 tarihlerinde Sheraton İstanbul Maslak Hotel’de düzenlenecek olan 2. Uluslararası Ürün Yerleştirme Sempozyumu’nda duyuracak.
Fransa’dan İngiltere’ye, Malezya’dan Kore ve Güney Afrika’ya kadar geniş yelpazede, marka pazarlamacıları, creative ajanslar, medya satın alma ajansları, içerik prodüktörleri ve yayın kuruluşlarının temsilcilerinin örnek çalışmalarının yer alacağı, 3-6 Mart tarihleri arasında düzenlenecek DISCOP İstanbul’da 1000 delege ve 250’den fazla uluslararası içerik satışı yapan kişi ve kuruluş bir araya gelecek.