10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Enflasyonda "zirve" yeniden güncellendi!
Haberler

Enflasyonda “zirve” yeniden güncellendi!

Marketing Türkiye
3 Kasım 2022
2 dk okuma

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), Ekim ayı enflasyon rakamlarını açıkladı. Enflasyonda “yeni zirve” tabirinin yeni normal olduğu bu son dönemde; Eylül ayında yüzde 83,45 olan yıllık tüketici enflasyonu (TÜFE), Ekim’de yüzde 85,51 yükseldi. Bu enflasyon oranı, son 24 yılın yeni zirvesi oldu…

TÜFE’deki değişim 2022 yılı Ekim ayında bir önceki aya göre yüzde 3,54, bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 57,80, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 85,51 ve on iki aylık ortalamalara göre yüzde 65,26 olarak gerçekleşti.

Enflasyonda "zirve" yeniden güncellendi!

Ulaştırmada fiyat artışının arkası kesilmiyor

Bir önceki yılın aynı ayına göre en az artış gösteren ana grup yüzde 33,48 ile haberleşme olurken buna karşılık bir önceki yılın aynı ayına göre artışın en yüksek olduğu ana grup ise yüzde 117,15 ile ulaştırma olarak verilere yansıyor.

Enflasyonda "zirve" yeniden güncellendi!

Giyim ve ayakkabıya kış vurgunu

Ana harcama grupları itibarıyla 2022 yılı Ekim ayında bir önceki aya göre en az artış gösteren ana grup yüzde 0,36 ile eğitim oldu. 2022 yılı Ekim ayında bir önceki aya göre artışın en yüksek olduğu ana grup ise yüzde 8,34 ile giyim ve ayakkabı oldu.

Enflasyonda "zirve" yeniden güncellendi!

144 temel başlıktan 127’sinde artış var!

TÜİK verilerine göre 2022 yılı Ekim ayında, endekste kapsanan 144 temel başlıktan 13 temel başlığın endeksinde düşüş gerçekleşirken, 4 temel başlığın endeksinde değişim olmadı. 127 temel başlığın endeksinde ise artış gerçekleşti.

ENAG verileri yüzde 185 diyor!

TÜİK’in açıkladığı verilerin yanı sıra akademisyenlerin ve ekonomistlerin bağımsız biçimde oluşturduğu Enflasyon Araştırma Grubu da Ekim ayı verilerini bugün paylaştı.

ENAGrup Tüketici Fiyat Endeksi verilerine göre (E-TÜFE) Ekim ayında yüzde 7,18 arttı. E-TÜFE’nin son 12 aylık artışı yüzde 185.34 gerçekleşti.

TÜİK verileri ile ENAGrup verileri arasındaki yüzde 100’lük farksa dikkat çekmeye devam ediyor.

Eriyen orta sınıfın yeni teşhisi: “Bipolar Tüketici”

araştırma featured
1 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
2 The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
3 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
4 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
5 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Güncel Haberler
Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk...
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk…
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Haberler
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Nafizcan Önder
15 Ekim 2025
Vine efsanesi geri dönüyor: "DiVine"
Haberler
Vine efsanesi geri dönüyor: “DiVine”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Meta reklam modelinde geri adım: AB baskısı sonuç verdi
Haberler
Meta reklam modelinde geri adım: AB baskısı sonuç verdi
Sena Tufan
1 gün önce
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Haberler
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
İrem Alimoğlu
25 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.