17 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
Haberler

En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…

Sena Tufan
4 hafta önce
2 dk okuma

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen, Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin de (REPİD) destek verdiği Brandverse Awards’da Grand Prix ödüllerini kazananlar belli oldu. Bu yılki ödüller, reklam ve pazarlama dünyasında yaratıcı strateji, toplumsal duyarlılık ve deneyim odaklı yaklaşımların ne kadar güçlü sonuçlar doğurabileceğini gözler önüne seriyor.

Pazarlama ve pazarlama iletişimi liderlerinden oluşan 137 kişilik jüri, Brandverse Awards’da başarılı bulunan işlere ödüllerini takdim etti. Yılın en heyecan verici ödül töreninde öne çıkan, “iyilerin en iyisi” seçilen altı çalışma jüri tarafından Grand Prix ile ödüllendirildi… 

İşte o çalışmalar…

Craft

Sabancı Vakfı / Sen Kız Biz Yanındayız

Sabancı Vakfı’nın “Sen Kız Biz Yanındayız” kampanyası, Craft ve Film kategorilerindeki Grand Prix’leriyle, içerik üretiminde hem teknik ustalığın hem de toplumsal mesajın gücünün birleştiği çarpıcı bir iş olarak öne çıkıyor. Çalışma hem anlatı dili hem de sinematografisiyle sektörün çıtasını yukarı taşıyan projelerden biri…

Film

Sabancı Vakfı / Sen Kız Biz Yanındayız

Deneyim Tasarımı

Dimes / Dimes Cool Lime Mix-Göründüğünden Daha Fazlası

Dimes’in “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyası, Deneyim Tasarımı kategorisindeki Grand Prix ile, markaların ürün deneyimini sadece fiziksel değil, zihinsel ve duygusal katmanlarla nasıl zenginleştirebileceğini etkileyici bir şekilde gösteriyor. Bu ödül, Dimes’in hedef kitlesiyle kurduğu samimi ve yaratıcı bağın bir yansıması olarak değerlendirilebilir.

Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik

Türk Eğitim Vakfı / Gücüm Bu Kadarına Yetiyor

Türk Eğitim Vakfı’nın “Gücüm Bu Kadarına Yetiyor” kampanyası, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik kategorisinde aldığı Grand Prix ile, toplumsal fayda odağının etkili ve yalın bir anlatımla nasıl duygu dolu bir kampanyaya dönüştürülebileceğine örnek teşkil ediyor. Kampanya, izleyicide hem empati hem de harekete geçme isteği yaratıyor.

PR

Anadolu Sigorta / Ormanın Gözleri

Anadolu Sigorta’nın “Ormanın Gözleri” kampanyası, PR alanında aldığı ödülle, sigorta sektöründe çevre ve doğa temelli farkındalık yaratmanın başarılı bir örneğini sunuyor. Hem kurum itibarı hem de sosyal sorumluluk açısından değerli bir iş.

Strateji

Züber / Züber-Gerçekten

Züber’in “Gerçekten” kampanyası, Strateji kategorisindeki başarısıyla, markaların pazarlama iletişiminde samimiyeti ve tüketiciyle şeffaf ilişki kurmayı merkeze alan anlatıların nasıl etkili sonuçlar doğurabileceğini gösteriyor.

Yılın en iyileri ödüllerine kavuştu…

Brandverse Awards featured Grand Prix
1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 EspressoLab'in yeni uygulaması: EslabFinder ya da "EslabTinder"!
EspressoLab’in yeni uygulaması: EslabFinder ya da “EslabTinder”!
5 İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
Güncel Haberler
Süperman sayesinde "köpek sahiplenme" aramaları yüzde 500 arttı
Süperman sayesinde “köpek sahiplenme” aramaları yüzde 500 arttı
Airbnb ve Paramount'tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Airbnb ve Paramount’tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Haberler
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
İrem Alimoğlu
7 Haziran 2025
"AI Özet"leri tıklamaları düşürürken, AI platformları yayıncılara trafik sağlıyor
Haberler
“AI Özet”leri tıklamaları düşürürken, AI platformları yayıncılara trafik sağlıyor
İrem Alimoğlu
4 gün önce
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Haberler
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Nafizcan Önder
2 gün önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.