12 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...
Haberler

“Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları” belli oldu…

Gizem Yıldız
16 Mayıs 2024
4 dk okuma

“Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları”nın ödüllendirildiği B2B Excellence Awards’un kazananları ödüllerini Wyndham Grand Istanbul Levent’te gerçekleşen törenle aldı. B2B Marketing & Management Summit’in hemen ardından gerçekleştirilen törende “Müşteri Memnuniyeti” ödülünün sahibi Multinet Up oldu. “Çevre ve Doğa Hakları Konusunda Duyarlı Marka” ödülüyle Sabancı Holding, “En Dijital ve Teknolojik Türk Markası” ödülüyle Vestel, “Sürdürülebilirlik ve Enerji Tasarrufu Konusunda Duyarlı Marka” ödülüyle de Enerjisa Enerji öne çıkan markalar arasında yer aldı.

Türkiye’de markaların B2B alandaki performansını kapsamlı bir araştırmayla ölçümleyen ilk endeks olan “B2B Excellence Awards”da dördüncü defa “Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları” belirlendi. Marketing Türkiye ile Kuantum Araştırma iş birliğinde ve Deloitte uzmanlığıyla ortaya çıkan “Mükemmel Marka Modeli” ölçümleriyle Türkiye ekosistemindeki küçük, orta ve büyük ölçekli işletmeler değerlendirilerek 20 farklı kategoride en başarılı markalar, Wyndham Grand Istanbul Levent’te düzenlenen görkemli törende ödülle taçlandırıldı.

“Yılın En İtibarlı İş Ortakları” nasıl belirleniyor?

“Yılın En İtibarlı İş Ortakları”nı belirleyen “B2B Mükemmellik Modeli” Marketing Türkiye, Kuantum Araştırma ve Deloitte işbirliği ile hayata geçirildi. Modelin çıkış noktası da “İş yerlerinin ihtiyaçları nelerdir?” sorusuna cevap bulup, bu ihtiyaçlar için en mükemmel iş ortaklarını sektörde ilk kez ödüllendirmeye dayanıyor.

Bu noktada öncelikle Kuantum Araştırma’nın B2B pazar know-how’ına ek olarak, iş yerlerinin satın alma profesyonelleri ile Indepth görüşmeler gerçekleştirildi ve marka, memnuniyet ve tercih nedenleri ölçüm modeli için birer değişken haline getirildi. Aynı zamanda model için kullanılacak soru formunun da işlevselliği ölçülerek “Mükemmel Marka Modeli” yaratıldı.

"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

Endekse temel oluşturan Mükemmel Marka Araştırması, Türkiye temsili IBBS Düzey-1 12 ilde bulunan, küçük, orta ve büyük ölçekli işletmelerde, işyerlerinde satın almadan sorumlu veya satın alma kararında etkili kişilerle, yüzde 95 güven düzeyinde ±2,0 hata payı ile yapılıyor.

2023 yılında çalışmanın ana örneklemi olarak toplam 3 bin 955 kişiyle görüşüldü.

Çalışmanın örneklemi SGK verileri baz alınarak illerde bulunan iş yeri sayılarına, sektör ve işletme büyüklüğü bakımından tabakalandırılırken örneklemin temsiliyeti daha da artırılıyor.

Çalışma kurgusu, soru formunun işlevselliğini artırmak için 3 varyant oluşturularak gerçekleştiriliyor. 3 varyant toplam 15 sektör kategorisini içeriyor.

İşte bu yıl B2B Excellence Awards kazanan markalar…

Akaryakıt

  • Shell Türkiye
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

Araç Kiralama

  • Avis Türkiye
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

Banka

  • Garanti BBVA

Elektronik

  • Teknosa
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

E-ticaret Platformu

  • Trendyol
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

Gıda Mutfak

  • BİM
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

GSM

  • Turkcell

Güvenlik Sistemleri

  • Kale Kilit
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

İnternet

  • Türk Telekom

Kargo

  • Yurtiçi Kargo
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

Ofis Kırtasiye

  • Hepsiburada
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

Online İhale, Satın Alma ve Tedarik Platformu

  • Promena
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

B2B Sahiplik / Özmal Araç

  • Fiat Türkiye
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

Tamamlayıcı / Özel Sağlık Sigortası

  • Anadolu Sigorta
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

Temizlik

  • BİM

Yemek Kartı

  • Edenred Türkiye
  • Multinet Up
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

Çevre ve Doğa Hakları Konusunda Duyarlı Marka

  • Sabancı Holding
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

En Dijital ve Teknolojik Türk Marka

  • Vestel
"Türkiye'nin En İtibarlı İş Ortakları" belli oldu...

Kadın Hakları Konusunda Duyarlı Marka

  • THY

Sürdürülebilirlik ve Enerji Tasarrufu Konusunda Duyarlı Marka

  • Enerjisa Enerji
B2B Excellence Awards featured
1 Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
2 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
3 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
4 Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
5 Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Güncel Haberler
"Süper app" rekabetinde kim önde?
“Süper app” rekabetinde kim önde?
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV pazarında stratejik ortaklık
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV pazarında stratejik ortaklık
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sena Tufan
9 Mayıs 2025
Starbucks’tan Frappuccino peluşlarıyla Labubu çılgınlığına yeni bir soluk!
Haberler
Starbucks’tan Frappuccino peluşlarıyla Labubu çılgınlığına yeni bir soluk!
İrem Alimoğlu
23 saat önce
GetirBüyük'ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya...
Haberler
GetirBüyük’ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya…
Advertorial
1 hafta önce
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024'te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Haberler
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024’te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.