16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Emre Yusufi ve Lipton’dan çayını yudumlayan Hercules NFT’si
Haberler

Emre Yusufi ve Lipton’dan çayını yudumlayan Hercules NFT’si

Nafizcan Önder
13 Haziran 2022
2 dk okuma

Lipton, dünyaca ünlü sanatçı Emre Yusufi’nin Studio Bigger ile birlikte ürettiği “Mighty Hercules” koleksiyonuna eklenen “Chainick” adlı NFT eserle sanatın her alanında kendinden söz ettiren, eserlere konu olan, sanatçılara ilham veren çayı bu kez NFT dünyasına taşıyor. Eser 13 Haziran’da çaydan ve sanattan vazgeçemeyenlerle buluşmaya hazırlanıyor…

Dünyaca ünlü sanatçı Emre Yusufi, sanat camiasının merakla beklediği ilk NFT koleksiyonu “Mighty Hercules”te Lipton için özel bir eser yarattı. Emre Yusufi’nin şimdiye kadar çalışmalarında günlük hayat ve popüler kültürden birçok ögeyle harmanladığı Hercules karakteri, “Chainick” adlı eserde ise Lipton sarısı rengindeki kıyafet ve aksesuarlarıyla keyifle bir bardak Lipton çay yudumluyor.

Emre Yusufi ve Lipton’dan çayını yudumlayan Hercules NFT’si

“Çay sanata ilham vermeye devam edecek.”

Çayın sanat var olduğu sürece sayısız sanatçının üretimine ilham verdiğini paylaşan ekaterra Türkiye Pazarlama Direktörü Benan Özer; bilimde, işte, edebiyatta, sanatta ve Web3 gibi yeni teknolojilerin yarattığı yepyeni alanlarda da çayın kendine yer bulmaya devam edeceğini belirtti.  

ekaterra İçecekten Sorumlu Türkiye Pazarlama Direktörü Benan Özer: “Emre Yusufi’nin NFT dünyasına attığı adımda Lipton olarak yanında olduğumuz için mutluyuz. Teknolojinin etkisiyle sanatsal süreçler ve üretim de kendine yeni alanlar açıyor. Çayın hayatın her yerinde olduğu gibi bu yeni alanda da kendine özgü bir yer edineceğine inanıyoruz. Çay; yaşam ve sanatla daima iç içe olacak” şeklinde konuştu.

Lipton ile iş birliği yaptığı NFT eserinde çaydan ilham alan Emre Yusufi, çalışma hakkında; “Lipton ile NFT ve sanat odağında bir iş birliği yapmak oldukça keyif vericiydi. Bu yönde vizyonu açık bir markayla bir araya geldiğim için çok mutluyum. Koleksiyonumdaki antik çağlardan ilham alan Hercules karakteri, yaşadığımız dünyayı anlatmak için hiperrealistik bir tuval görevi görüyor. Çağımıza dair birçok öğeyi bulabileceğiniz bu seride her zaman kültürde önemli bir yer tutan çay da elbette olmasa olmazdı” dedi.

Markalar için NFT ve Metaverse’e Giriş…

emre yusufi featured Lipton
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Haberler
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Piyasa değerinde tarihi gerileme: Apple 3 günde eridi
Haberler
Piyasa değerinde tarihi gerileme: Apple 3 günde eridi
İrem Alimoğlu
8 Nisan 2025
Sabancı Holding'de organizasyon yapısında değişiklik...
Haberler
Sabancı Holding’de organizasyon yapısında değişiklik…
Marketing Türkiye
30 Nisan 2025
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Haberler
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Marketing Türkiye
9 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.