Eczanelerle kafeler birleşiyor
Bompas ve Parr, Dubai’de gerçekleştirilen Devlet Hizmetlerinin Geleceği Sergisi’nde, duyusal beslenmeyle holistik sağlık hizmetlerini bir araya getiren deneyim noktası Pharma Cafe’yi açtı. İnsanlar olabilecekleri en iyi hale ulaşmak için çabalarken, markalar bu ihtiyacı moleküler düzeyde karşılamak üzere kişiye özel üretime yöneliyorlar. Tatlandırılmış haplar içeren “Gıdailaç”lardan (Nutraceutical) DNA’nız baz alınarak hazırlanmış özel içeceklere, hafıza güçlendirici naneli canlandırıcılardan, omuz yüksekliğinde bir barda akan zencefilli zindelik spreylerine kadar her şey, vücudunuzun onarımını ve en yüksek değerlerinize ulaşmanızı sağlamak için yeniden oluşturulmuş durumda. Buna bağlı olarak markaların, kişiye özel ve ısmarlama ürünler sağlamanın ötesine geçip, kullanıcıyı optimumunda hissettirecek ürün ve hizmetlere yönelmeleri gerekiyor.
Kaynak: LSN Global
BrandSeers’ın hazırladığı İlham Avcısı serisinin bir önceki paylaşımı da burada: