19 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hakan Göl: "E-ticaretin can damarı akıllı telefonlar"
Haberler

Hakan Göl: “E-ticaretin can damarı akıllı telefonlar”

Berçem Sultan Kaya
4 Nisan 2022
1 dk okuma

ECHO Summit’in “Direct to Consumer Brands” oturumunda, Deloitte Danışmanlık Lideri Hakan Göl, dünyadan verileri derleyip anlamlandırarak DTC eğilimleri hakkında katılımcıları bilgilendirdi.

31 Martta Radisson Blu Hotel, Vadistanbul’da gerçekleşen Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit, aynı zamanda Marketing Türkiye’nin YouTube hesabından da canlı olarak yayınlandı. E-ticaretin yeni dinamiklerini keşfedildiği zirvenin “Direct to Consumer Brands” oturumunda, Deloitte Danışmanlık Lideri Hakan Göl, DTC eğilimleri hakkında katılımcıları bilgilendirdi.

Hakan Göl konuşmasına tüketicinin günlük yaşamında ne yaptığını çok iyi bilmemiz gerektiğini belirterek başladı ve sözlerini öyle sürdürdü: “Öncelikle hangi cihazlara sahip olduklarını ve hangilerine erişimleri olduğunu bilmeliyiz. Bu cihazlar şirketler için de çok fazla şey ifade ediyor. Telefon satın almalarına baktığımızda Türkiye’de yüzde 49’un mağazadan, yüzde 37’nin ise çevrimiçinden telefon aldığını görüyoruz. Bu oran globalde daha eşit. Alışverişte en çok kullanılan akıllı telefonlar oluyor. Telefondan alışveriş yapanlar, yüzde 76 ile pazaryeri uygulaması, yüzde 42 ile bir perakendeci web sitesi, yüzde 38 ile sosyal medya ve yüzde 37 ile bir perakendecinin uygulamasından alışveriş yaptığını belirtiyor. Mobildeki kullanıcı deneyimi çok önemli. Tüketici mobilde daha kolay gezindiklerini dile getiriyor. Ayrıca tüketici, kampanya ve indirim kuponlarına erişim için telefondan alışveriş yaptığını dile getiriyor.”

featured
1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
3 Markalar bu talebe kulak vermeli: Z kuşağı gerçek sahiplik istiyor...
Markalar bu talebe kulak vermeli: Z kuşağı gerçek sahiplik istiyor…
4 sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak...
sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak…
5 Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Güncel Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: "İletişim yeni dili: Kültür ve sanat"
Derya Açar Ergüç yazdı: “İletişim yeni dili: Kültür ve sanat”
Yayıncılar Z kuşağına ulaşmakta zorlanıyor
Yayıncılar Z kuşağına ulaşmakta zorlanıyor
WFEB Başkanı Dr. Sanjay Pradhan: “Güçlü etik uygulamaları olan şirketler, diğerlerinden yüzde 40 daha iyi performans gösteriyor”
WFEB Başkanı Dr. Sanjay Pradhan: “Güçlü etik uygulamaları olan şirketler, diğerlerinden yüzde 40 daha iyi performans gösteriyor”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye Voleybol Milli Takımlar'ın ana sponsoru sahibinden.com oldu
Haberler
Türkiye Voleybol Milli Takımlar’ın ana sponsoru sahibinden.com oldu
İrem Alimoğlu
13 Mayıs 2025
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Haberler
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Cannes Lions'tan Türkiye'ye ilk altın!
Haberler
Cannes Lions’tan Türkiye’ye ilk altın!
Sena Tufan
18 Haziran 2025
Yiyecek içecek markaları neden "lip balm" çıkarıyor?
Haberler
Yiyecek içecek markaları neden “lip balm” çıkarıyor?
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.