8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
E-ticaretten parfüm kokuları yükseliyor
Haberler

E-ticaretten parfüm kokuları yükseliyor

Nafizcan Önder
16 Ekim 2021
2 dk okuma

E-ticaretin pandemiyle birlikte kazandığı güç su götürmez bir gerçek. Kontrollü normalleşmeyle birlikte fiziksel mağazalar yeniden açılmış olsa da online alışverişler de hız kesmeden devam etti. Peki, bu yaz e-ticaretin kazananları hangi sektörler oldu? NeSatilir.com, 2021 yaz aylarının en çok talep gören ürünlerini analiz etti. 1 Haziran – 31 Ağustos sürecini kapsayan analize göre; Türkiye’nin lider pazaryerlerinde bu yazın en çok rağbet gören ürünü parfüm oldu. 1 milyondan fazla satış adediyle listenin başına yerleşen bu ürünü, yaklaşık 800 bin adet satan şampuan ve 750 bin adeti aşkın satılan bebek bezi izledi.

Rapora göre; bu dönemde 1 milyondan fazla parfüm, yaklaşık 800 bin adet şampuan, 750 bini aşkın bebek bezi, yaklaşık 600’er bin t-shirt ve omuz çantası, 500’er binin üzerinde  güneş gözlüğü ve medikal maske, 500’er bine yakın bijuteri kolye, bluz ve vitamin  satıldı.

İşte online pazaryerlerinde en çok satın alınan 10 ürün

e-ticaret

Parfüm satışlarının yüzde 75’i 30-120 TL fiyat aralığındaki ürünler ile elde edilirken, şampuan satışlarının yüzde 72’si 30 TL’nin üstündeki ürünlerden, bebek bezi satışlarının yüzde 27’si 200 TL üstündeki ürünlerden, yüzde 52’si 70-120 TL fiyat aralığındaki ürünlerden elde edildi.

NeSatilir.com’un analiziyle ilk ondaki ürünlerin ardından en çok satılan kategorilerin elbise, saat, maske, bluetooth kulaklık, gömlek, pantolon, sneaker, terlik, eşofman altı ve pijama takımı olduğu saptandı. Analize göre; 1 Haziran – 31 Ağustos tarih aralığında 500’er binden fazla elbise ve saat, 300 binden fazla maske, yaklaşık 300’er bin bluetooth kulaklık ve gömlek, yaklaşık 200’er bin pantolon ve sneaker, yaklaşık 150’şer bin terlik, eşofman altı ve pijama takımı satıldı.

Alışverişte “intikam” zamanı

featured nesatilir.com
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Haberler
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Marketing Türkiye
22 Ekim 2025
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
Haberler
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Haberler
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Marketing Türkiye
2 Kasım 2025
Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
Haberler
Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.