DuPont yeni marka kimliğini tanıttı
Pek çok farklı sektörde, 200 yılı aşkın bir süredir varlığını koruyan DuPont, yeni marka kimliğini tanıttı. DuPont, yeni dönemde, inovasyona ağırlık verirken güçlü mirasını da koruyacağını açıkladı.
Birleşme sürecinin ardından DowDuPont, 1 Haziran 2019’da tamamen fesh edilecekken şirketin genel merkezinden yapılan açıklamada Özel Ürünler Bölümü’nün bağımsız bir şirket olarak DuPont adıyla yoluna devam edeceğini Şubat 2018 tarihinde duyurmuştu. Şirket, 3 Ekim 2018 tarihinden itibaren DuPont’un yeni logosunun şirketin dijital kanallarında yayımlanmaya başlanacağını duyurdu. Eski logo formuna genel olarak sadık kalan DuPont, yeni döneminde inovasyona ağırlık vereceğini de açıkladı.
Konuyla ilgili açıklama yapan DowDuPont Özel Ürünler Bölümü İletişim Direktörü Barbara Pandos,“Yeni logo, bir yüzyıldan fazla zamandır kalite, performans ve güven mührü olarak miras kalan ikonik DuPont ovalini korurken, oval çerçeveyle sınırlı kalmayarak, işbirliği ve yeni fikirlerin akışına ve inovasyonlara açıklığına işaret ediyor.” dedi.
Yeni şirketin faaliyete geçmesinin ardından şirkete ait ambalaj ve tabelalar da kademeli olarak değişecek.