3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Burcu Yaşar Topuz: "Trendyol Türk markalarıyla dünyaya açılıyor"
Haberler

Burcu Yaşar Topuz: “Trendyol Türk markalarıyla dünyaya açılıyor”

Nafizcan Önder
5 Nisan 2022
1 dk okuma

ECHO Summit’in “eİhracat” bölümünde Trendyol Grup Uluslararası Ticaret Direktörü Burcu Yaşar Topuz ve Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Tolga Tatari, Deloitte Danışmanlık Lideri Hakan Göl moderatörlüğünde “Türk Markaları Teknolojiyle Dünyaya Açılıyor” sunumunda bir araya geldi…

E-ihracat alanında Türkiye’nin potansiyeline vurgu yapan ve dünyaya Türk markalarıyla açıldıklarını dile getiren Trendyol Group Uluslararası Ticaret Direktörü Burcu Yaşar Topuz “Türkiye’de aslında çok büyük bir üretim gücü var. Bulunduğumuz konum itibariyle de lojistik açıdan önemli bir noktadayız. Bu anlamda tüm verileri üst üste koyduğumuzda e-ihracat için gerçekten büyüme potansiyelimiz olduğunu görüyoruz.

Biz küresel ekosisteme dahil olmak isteyen markalar için bir hub olmak ve paydaşlarımızla hep birlikte büyümek istiyoruz. Bu anlamda BMD ile olan iş birliğimiz de bu amaca büyük bir değer katıyor” dedi.

Operasyonel zorluluklar ve maliyetlerin Türkiye’nin e-ihracat alanındaki potansiyelinin önündeki en büyük engeller olduğunu ifade eden Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Tolga Tatari ise “E-ihracat için ülke olarak hayli yüksek bir potansiyelimiz olsa da operasyonel zorluklar ve maliyetler nedeniyle bu potansiyelimizi gerçekleştiremiyoruz. Bu anlamda tek başına süreci yürütmek isteyen markalar yurt dışı satışlarını ancak orada bir mağazası varsa ürünlerini oraya göndererek o bölgede yerel bir e-ticaret gerçekleştirebiliyor. Trendyol iş birliğiyle hayata geçirdiğimiz projemizin markalarımıza uluslararası boyutta değer katabileceğine ve sahip oldukları e-ihracat potansiyellerini gerçekleştirmelerine kapı aralayacağına inanıyoruz” dedi.

E-ticaretin en iyileri ECHO Summit sahnesinde buluştu

featured
1 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
2 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
3 mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
4 Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
5 Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store'da büyüyor!
Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store’da büyüyor!
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Türkiye'nin tasarruf markaları
Türkiye’nin tasarruf markaları
evlilik
Gençlerinki “evlilik” değil “masraf” korkusu!
P&G'de büyümenin formülü net: İyilik
P&G’de büyümenin formülü net: İyilik
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Annelerin önceliği de tercihleri de net
Haberler
Annelerin önceliği hisleriyle çatışıyor
Gizem Yıldız
7 Mayıs 2022
Elon Musk'lı kripto para reklamları ortalığı karıştırdı | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Elon Musk’lı kripto para reklamları ortalığı karıştırdı | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
10 Mayıs 2022
Arda Öztaşkın yazdı: Parlak yeşil yalanlar!
Haberler
Arda Öztaşkın yazdı: Parlak yeşil yalanlar!
Marketing Türkiye
5 gün önce
Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası belli oldu
Haberler
Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası belli oldu
Berçem Sultan Kaya
12 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.