21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
DPİD hem ismini hem de logosunu yeniledi
Haberler

DPİD hem ismini hem de logosunu değiştirdi

Gizem Yıldız
9 Aralık 2022
1 dk okuma

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) kuruluşunun 17. yılında ismini ve görsel kimliğini değiştirdi. Dernek yeni dönemde “Pazarlama İletişimcileri Derneği (PİD)” adıyla faaliyetlerini sürdürecek.

Geleneksel pazarlama iletişimi yaklaşımlarının dışında kalan stratejiler ve yöntemlerin pazarlama bütçelerinden aldıkları payın artmasıyla birlikte pazarlama hizmetleri sektöründe birbirinden farklı birçok uzmanlık alanı ve bu alanlarda faaliyet gösteren şirketler doğuyor. Eylül 2005 tarihinde dünyada olduğu gibi ülkemizde hızla gelişen bu sektörü temsil etmek üzere kurulan Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) şimdi yeni bir kimliğe bürünüyor.

DPİD nasıl dönüşüyor?

Tekil müşteri yolculuğu deneyiminde sadece fiziksel kanalı değil, bütün kanallardaki deneyimi kurgulayan ve marka deneyimi üzerine danışmanlık yapan Mikado Partners, PİD’in yeni nesil STK yapılanmasını oluşturmak üzere kurumsal kimliğini yeniledi. Derneğin yeni yolculuğunda iletişim süreçlerini ise Idecon Idea&Congress yürütecek.

Sektördeki ajanslara ilham vererek, yaratıcı ekosistemin gelişmesine katkıda bulunan PİD; ajansların kurumsallaşmalarını ve markaların doğru hareket etmelerini sağlamak adına sektöre liderlik etme misyonu doğrultusunda çalışmalarına devam edecek.

Kurulduğu günden bugüne saha, etkinlik, dijital ve yaratıcı ajansları bünyesinde bulunduran DPİD artık Pazarlama İletişimcileri Derneği (PİD) çatısı altında deneyim tasarımı, sosyal medya, yaratıcı tasarım ve reklam sektöründe faaliyet gösteren ajansları bir araya getirerek çalışmalarını sürdürecek.

PİD, iç ve dış üye, marka, akademi ve STK iletişimini hedefleyen yapısıyla; yönetim kurulu ile paralel olarak aksiyonların hayata geçirilmesini hızlandırmak üzere, “Genç PİD Yürütme Kurulu”nu oluşturacak.

Farklı sektör ajanslarına ve yapılarına liderlik edecek şekilde fonksiyonel bakış açısıyla yeniden organize edilen dernek yapısıyla yönetimindeki yapılanma ve temsil alanları yeni yol haritasına göre organize edilecek.

PİD; Yönetim Kuruluna paralel, aksiyonların hayata geçmesini hızlandırmak üzere Profesyonel İlişkiler Yürütme Kurulu, Kalite, Etik ve İtibar Yürütme Kurulu, Eğitim ve Araştırma Yürütme Kurulu, İletişim Yürütme Kurulu ve Ödül Yürütme Kurulu ile çalışmalarına devam edecek.

Tasarım devriminin farkında mısınız?

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği featured Pazarlama İletişimcileri Derneği
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Haberler
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Sena Tufan
12 Kasım 2025
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Haberler
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Marketing Türkiye
3 gün önce
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
Haberler
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
İrem Alimoğlu
24 Ekim 2025
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Haberler
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
İrem Alimoğlu
20 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.