9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dove ve UNICEF depremden etkilenen bölgelerdeki̇ gençler ve aileleri̇ için iş birliğini duyurdu…
Haberler

Dove ve UNICEF depremden etkilenen bölgelerdeki̇ gençler ve aileleri̇ için iş birliğini duyurdu…

Marketing Türkiye
18 Temmuz 2023
3 dk okuma

Dove, UNICEF ile ortaklaşa yürüteceği Dove Güven Projesi aracılığıyla depremden etkilenen gençler ve ailelerine psiko-sosyal destek sağlayacak.

Dove ve UNICEF, depremin yaralarını sarabilmeleri için gençlere ve ailelerine psiko-sosyal destek eğitimleri vermek üzere iş birliği yaptıklarını açıkladı. Proje, depremden etkilenen gençlerin ve ailelerinin kaybolan güven ve umutlarının yeniden inşasında kilit bir rol oynayacak. Dove Güven Projesi’nin metodolojisi, UNICEF’in depremden etkilenen bölgelerde uygulamakta olduğu psiko-sosyal destek programlarını tamamlayıp ve zenginleştiriyor.

Türkiye’nin güneydoğusunu vuran iki yıkıcı depremin ve çok sayıda artçı sarsıntının üzerinden beş ay geçmesine rağmen milyonlarca çocuk ve genç hala insani desteğe ihtiyaç duyuyor. Deprem, çocukları ve gençleri gelişim fırsatları, akranlar arası etkileşim için güvenli alanlar ile sağlık ve hijyen hizmetlerine erişim gibi temel hizmetlerden yoksun bıraktı.

2015 yılından beri Türkiye genelinde Dove Özgüven Projesi’ne hız kesmeden devam eden Dove, 6 Şubat deprem felaketi sonrası bölgede yaşayanların temel güven duygusunun sarsılmasından yola çıkarak bu sefer de “güven” diyor. Eğitim Bilimci Dr. Özgür Bolat önderliğinde, klinik psikologlardan oluşan ekibi tarafından hem gençlere hem de ebeveynlerine yönelik tasarlanan iki farklı eğitim modülüyle, Dove Güven Projesi’nin Hatay’daki pilot çalışmaları Haziran ayında tamamlandı. Dove, UNICEF iş birliğiyle Hatay’ın ardından ikinci durağı olan Adıyaman’a geçerek bölgede güven inşa etmeye devam edecek.

“Güven duygusunu yeniden inşa etmeye çalışıyoruz”

Unilever Türkiye Cilt Temizliği ve Kişisel Bakım Kategori İnovasyon & Strateji Marka Müdürü Helin Tural Yıldırım projeyle ilgili yaptığı açıklamada “Unilever Türkiye olarak 11 ilimizi tarifsiz bir şekilde etkileyen yıkıcı depremin ardından büyük dayanışma hareketinin ön saflarında yer alarak, ilgili kurumlarla iş birliği içinde çalışmalarımızı sürdürdük. Akut ve acil ihtiyaçların yanı sıra toplum, çevre ve gezegenimiz için kalıcı ve uzun vadeli pozitif etkiler yaratmak adına, Dove olarak bölgede yaptığımız analizler ve topladığımız verilerle bölgedeki temel sorunlardan birinin de ‘güven kaybı’ ve bunun psikolojik etkileri olduğunu gördük.

Buradan yola çıkarak da uzun yıllardır Türkiye çapında yürüttüğümüz Dove Özgüven Projesi’nin odağını, bölgenin ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak UNICEF ile iş birliği içinde yürüttüğümüz Dove Güven Projesi’ne dönüştürdük. Dove Güven Projesi ile, Dr. Özgür Bolat liderliğinde klinik psikologlar tarafından hazırlanan iki farklı eğitim modülüyle deprem felaketinden etkilenen gençlere ve ebeveynlere psiko-sosyal destek sağlıyor, sarsılan güven duygusunu yeniden inşa etmeyi hedefliyoruz. Dove Güven Projesi’nde tüm operasyonel süreçlerin sorumluluğunu üstlenen UNICEF’e ve uzun yıllardır bizimle birlikte olan sevgili Dr. Özgür Bolat’a yanımızda oldukları için teşekkürlerimizi sunuyor, uzun vadeli ve kalıcı pozitif etki yaratmaya devam edeceğimizin altını çizmek istiyorum” dedi…  

Dove ve UNICEF, Dove Güven Projesi ile gençler ve ailelerine yardım eli uzatıyor

UNICEF olarak, tüm dünyada olduğu gibi tüm Türkiye’de de çocuk ve gençlerin haklarının hayata geçirilmesi için programlar uyguladıklarını söyleyen UNICEF’in Türkiye Temsilci Yardımcısı Paolo Marchi ise Dove ile yaptıkları iş birliğiyle ilgili düşüncelerini şu sözlerle paylaştı: “6 Şubat, şüphesiz Türkiye için tarihi bir dönüm noktası ve ilk günden bu yana depremden etkilenen çocuk ve gençlere insani destek sağlamak için gece gündüz çalışıyoruz. Dove ile iş birliğimiz psiko-sosyal destek ve beceri programlarımızın bazılarını tamamlayıcı özellikte. Dove ile tanıştığımızda, amaçlarımızın ve programlarımızın mükemmel bir uyum içinde olacağını gördük. Proje kapsamında gençlerle etkileşim ve ortaklık kurmaya, onların güçlü yönlerini geliştirmeye, güven kayıplarını ele almaya ve onların ve ailelerinin umutlarını yeniden kazanmalarına yardımcı olmaya devam edeceğiz. Birçok genç için iyileşmeye giden yol uzun ve biz onları desteklemeye devam etmek için buradayız.”

Dove ve UNICEF depremden etkilenen bölgelerdeki̇ gençler ve aileleri̇ için iş birliğini duyurdu…

UNICEF Türkiye Milli Komitesi Genel Müdürü İnci Haseki de projeyle ilgili yaptığı açıklamada “Felaketlerin yaralarını sarmak, uzun zaman alıyor. UNICEF, 6 Şubat depreminden etkilenen çocuklar için ilk günden beri çalışıyor. Fakat ihtiyaçlar hala devam ediyor. İş birliklerimiz daha çok çocuğa, daha hızlı ulaşabilmemizi sağlıyor. Bu amaçla çabamıza ortak olan Dove ile Dove Güven Projesi kapsamında çocuklar için psiko-sosyal destek sağlanması çok değerli” dedi…

“İki farklı grubun ihtiyaçlarına odaklandık”

Dove Güven Projesi’ne önderlik yapan Eğitim Bilimci, Akademisyen ve Yazar Dr. Özgür Bolat ise eğitimin ana çıkış odağından ve eğitim içeriğinden şu şekilde bahsediyor: “Hem saha hem pilot çalışmamızda deprem sonrasında gençler ve ebeveynlerin içinde bulundukları duygusal ve düşünsel durumun analizine ve bu iki grubun ihtiyaçlarına odaklandık. Deprem bölgesinde yaşayan gençlerin kaygı, umutsuzluk, öfke, suçluluk, üzüntü ve utanç yaşadığına birinci elden şahit olduk. Gençlerin ‘temel güven’ duygusu fazlasıyla sarsılmış halde. Lise çağındaki çoğu genç ‘Ben güvenli alanda değilim’,  ‘güvende değilim’, ‘duygusal ihtiyaçlarım karşılanmıyor’ inancında. Benlik algıları da farklı düşünce kalıpları nedeniyle zarar görmüş durumda. Benlik algısı zarar görürse gençler umutlarını kaybeder ve hayatla baş edemeyeceklerini düşünürler. Bu nedenle, klinik psikolog ekibimizle birlikte gençlerimiz için hazırladığımız eğitim içeriğimizle, temeldeki güven duygusunu tekrar kazandırırken geleceğe dair umut duygusunu da yeşertmeye çalışıyoruz. İkinci grup ise ebeveynler. Burada hedef, deprem sonrasında hem ebeveynlerin güven duygusunu tekrar kazandırmak hem de ailelerin çocukları ile kurdukları iletişimde onlara yol göstermek. Bizzat orada bulunmuş ve ihtiyacı görmüş bir eğitim bilimci olarak Dove ve sahadaki ortağımız UNICEF’e çok teşekkür ediyoruz.”

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
3 Epic Games - Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
Epic Games – Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
4 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
5 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Güncel Haberler
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Haberler
Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Samsung CEO’su Han Jong-Hee hayatını kaybetti
Haberler
Samsung CEO’su Han Jong-Hee hayatını kaybetti
Sena Tufan
26 Mart 2025
Gaziantep'e Avrupa Konseyi Parlamenter Meclisi'nden büyük ödül!
Haberler
Gaziantep’e Avrupa Konseyi Parlamenter Meclisi’nden büyük ödül!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Türkiye'nin fast food haritası
Haberler
Türkiye’nin fast food haritası
İrem Alimoğlu
20 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.