Dove soruyor: “Güzel” misiniz yoksa “ortalama” mı?
Gerçek güzellik kampanyasıyla beğeni kazanan Dove, “Güzel hissetmek senin elinde” konsepti ile yayınladığı yeni filminde kadınları kendilerini güzel hissetmeleri için cesaretlendiriyor. Kampanya kapsamında bir alışveriş merkezinin girişine “güzel” ve “ortalama” yazılı iki ayrı kapı hazırlayan marka, reklam filminde gerçek hayattan kadınlara yer veriyor. Reklam filminde kadınlar kendilerini nasıl hissediyorlarsa, o “kapıyı” seçerek içeri giriyor. Şangay, San Francisco, Londra, Sao Paulo ve Delhi’de yapılan kampanyada, kendisini “ortalama güzellikte” bulan kadınların çoğu “ortalama” adlı kapıdan içeri giriyor.
Kadınların sık sık kendi güzelliklerini fark etmekte zorlandıklarının ve “güzel” seçiminin daha az yapıldığının vurgulandığı kampanyada marka, kadınların kendilerini güzel bulduklarında, daha mutlu ve özgüvenli olduklarını savunuyor. Kampanya sosyal medyada #ChooseBeautiful hashtag’iyle destekleniyor.