Doğrudan Pazarlama Ödülleri’ne rekor katılım!
Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından bu sene beşincisi verilecek olan, sektörüne vizyon kazandıran farklı ve başarılı çalışmaları belirlemek adına düzenlenen Doğrudan Pazarlama Ödülleri’ne başvurular 1 Ekim itibarıyla sona erdi. Doğrudan pazarlama sektörünün yoğun ilgi gösterdiği başvuru sürecinin ardından, şimdi gözler meslek komitelerinin gerçekleştireceği ön değerlendirmeye çevrildi. Düzenlendiği ilk yıldan itibaren katılımın neredeyse üç kat arttığı, geçtiğimiz yıl 250 proje ile 76 ajansın yarıştığı Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde, bu yıl 78 ajansın 357 proje katılımı ile rekor kırıldı. Doğrudan Pazarlama Ödülleri, İnteraktif Pazarlama, Veritabanına Dayalı Pazarlama, Satış Noktasında ve Sahada Pazarlama ile Etkinlik Pazarlaması ana kategorilerinde 4 disiplin altında toplam 20 başlıkta dağıtılacak olan birincilik, ikincilik ve üçüncülük ödüllerini kapsıyor. Ödül verilecek alt kategoriler arasında bu yıl, geçtiğimiz yıllarda yer alan kategorilere ek olarak En İyi Mobil/Akıllı Cihaz Uygulaması, Entegre Online Medya Kampanyası kategorileri ve spor pazarlaması dalında ödül verilerek Türkiye’de bir ilke imza atılacak olan Spor Pazarlaması Aktiviteleri kategorisi yer alıyor. Spor dalında ilk kez verilecek bu ödül, marka ve nihai tüketici arasındaki bağı ön plana çıkarmasıyla dikkat çekiyor. Ödül töreninde bu ödüllerin yanı sıra, EP-En Yaratıcı Doğrudan Pazarlama Uygulaması ve CM-En Cesur Müşteri özel ödül kategorisinde de birincilik ödülleri verilecek. Doğrudan pazarlama sektörünün heyecanla takip ettiği süreç, 7 Kasım’da düzenlenecek final jüri toplantısının ardından 13 Kasım 2012 tarihinde Ülker Sports Arena’da gerçekleşecek ödül töreniyle son bulacak.