Doğrudan Pazarlama Ödülleri’ne başvurular başladı
Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin (DPİD) düzenlediği ve bu yıl 12. kez verilecek olan Doğrudan Pazarlama Ödülleri’ne başvurular başladı. Bu yıl İnteraktif ve Veriye Dayalı Pazarlama ana kategorilerinin eklendiği ödüller için son başvuru tarihi 24 Şubat 2020. Doğrudan Pazarlama Ödülleri’ne başvurular ise www.dpodulleri.org adresinden yapılabiliyor.
Doğrudan pazarlama sektörüne değer katmak adına çalışmalar yapan Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından düzenlenen ve artık gelenekselleşen Doğrudan Pazarlama Ödülleri bu yıl 12. kez sahiplerine kavuşacak. Başvuruları 24 Şubat’ta sona erecek olan Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin bu yılki konsepti “ÖDÜL KAFASI” olarak belirlendi.
Ticari etkinliği yüksek olan, ölçülebilir, sonuç getiren doğrudan pazarlama projelerini seçerek ödüllendiren Doğrudan Pazarlama Ödülleri bundan böyle markalarında başvurusuna da açık olacak.
Bu yıl 24-25 Mart tarihlerinde gerçekleştirilecek ana değerlendirme sürecinde bazı yenilikler var; ana jüri Etkinlik Pazarlaması Jürisi, Satış Noktası ve Sahada Pazarlama Jürisi, Veriye Dayalı Pazarlama&İnteraktif Pazarlama jürisi olarak üçe bölündü ve başvuran projeleri kendi uzmanlık alanlarına göre değerlendirilecek.
Genç Jüri yerine artık üniversiteler iş başında!
Bu yıl ön değerlendirme aşamasında 30 yaşın altında dernek üyesi ajans çalışanlarından oluşan Genç Jüri yerine üniversite öğrencileri yarışma ana jürisinin yanında yerini alacak. Öğrencilerin oyları, ön elenme sürecinde yer alacak. Böylece gençler de söz sahibi olmuş olacak.