Disney, Lucasfilm ve The Great Britain kampanyaları, güçlerini birleştiriyor

Disney, Lucasfilm ve The Great Britain; Sir Richard Branson, Jamie Oliver ve jessica Ennis-Hill gibi birleşik krallik’in sembol isimlerinin desteğini alan yeni işbirliği ingiliz yaraticiliğini, yenilikçiliğini ve telif haklarina saygiyi kutluyor.

Birleşik Krallık Hükümeti’nin başlattığı GREAT Britain kampanyası, Disney ve Lucasfilm, merakla beklenen Star Wars: The Force Awakens filminin 17 Aralık’ta İngiltere’de gösterime girmesinden önce Yıldız Savaşları efsanesinde ortaya konulan İngiliz yaratıcılığını, ilham gücünü ve yenilikçiliğini kutlayan eşsiz bir işbirliği başlattıklarını duyurdu.

Sir Richard Branson, Jamie Oliver ve Jessica Ennis-Hill gibi İngiliz ikonlarının oynadığı bir dizi video Star Wars’u küresel fenomen haline getiren İngiliz yeteneğinin profilini çizecek ve yaklaşık 40 yıllık GREAT Britanya sinemacılığını kutlayacak. Bu videolardan her biri yenilikçilik (Sir Richard Branson), gelecek nesillere ilham olma (Jessica Ennis-Hill) ve filmlerin ardındaki miras (Jamie Oliver) gibi bileşenlerle, Birleşik Krallık’ın Star Wars’a katkısının öyküsünü anlatıyor.

Bundan 40 yıl önce, Birleşik Krallık ve Star Wars arasındaki inanılmaz hikaye Elstree Studyolarında Yıldız Savaşları: ‘Yeni Bir Umut’ yapımıyla başladı. Yapımcıların hayal gücü, ilham ve yenilikçiliğinin örnekleri arasında Britanyalı set dekoratörü Roger Christian’ın yedek kamera parçalarından ve toplamış olduğu hurdadan şekillendirdiği orijinal ışın kılıcı, Darth Vader’in ikonik görüntüsünü yaratan Birleşik Krallık doğumlu John Mollo’nun Academy Award®ödüllü kostüm tasarımları ve galaksideki en ikonik temalardan biri olan Londra Senfoni Orkestrası’nın ve Abbey Road’un kilit rolleri yer aldı.

Birleşik Krallık Sinema Birliği Başkanı Phil Clapp şunları söyledi: “Bu eşsiz işbirliği akıllarda kalacak bir an. İlk Star Wars filmlerini sinemada izlemiş olanlar dışarıdaki bilet gişesi sıralarını hatırlayacaktır. Bugün, ‘Star Wars: The Force Awakens’ filmini tüm görkemiyle sinemada ilk izleyenlerden biri olma isteği eski günlerdeki kadar canlı. Önceden yapılan bilet satışlarının ortaya koyduğu talep seviyesi üzerine, filmin gösterime girdiği hafta boyunca bazı sinemaların 24 saat açık kalarak gece boyunca gösterim yapmasını sağlayan sektör, talebi karşılamak için gerekeni yapmış oldu.”

Great Britain Kampanyasi hakkinda:

The GREAT Britain kampanyası Birleşik Krallık’ın en cazip yönlerini tanıtan ve şu ana kadar Hükümet tarafından başlatılmış en büyük uluslararası kampanya. 144 ülkede aktif olan bu kampanya, tüm dünyanın Birleşik Krallık’ı ziyaret etmesini, burada öğrenim görmesini ve Birleşik Krallık ile ticaret yapmasını teşvik ediyor.

İLGİLİ HABERLER