21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Digiturk’ün IQ kutusu internetle yüklü

Marketing Türkiye
13 Nisan 2012
2 dk okuma

Dijital yayıncılık platformu Digiturk, internet odaklı iki yeni servisinin tanıtımını yaptı. Adeta yayın saatinde ekran başına oturma kavramını ortadan kaldıran “Digiturk IQ” kutusu aylık 15.95 liradan başlayan fiyatla, yayınların internet üzerinden takip edilmesini sağlayan “Digiturk PLay” ise 1 TL’den başlayan fiyatla satışa çıktı. Digiturk Genel Müdür Yardımcısı Çağrı Dönmez, şu anda 700 bin üyelerinde IQ teknolojisinin desteklediği kutu olduğunu belirterek, “Üye sayısını yüzde 20 artırmayı hedefliyoruz. Bu yola çok yeni çıktık ve kısa sürede 5 bin kişi üye oldu” dedi. Dönmez, bu yıl Fenerbahçe-Galatasaray derbisini ilk kez 3D (üç boyutlu) yayınlayan Digiturk’ün, gelecek sezon her hafta bir maçı 3 boyutlu yayınlayacağını söyledi. Kendi yayın akışını oluşturmak isteyenler için oluşturulan Digiturk IQ sayesinde televizyon izleme deneyimine yeni bir
alışkanlık getirdiklerini belirtti.

 

2008’de hayata geçen Digiturk Plus’ın abonelere, istedikleri programı kaydetme ve tekrar oynatma imkanı sunduğunu hatırlatan Dönmez, şöyle devam etti: “Şimdi bunun bir adım ötesine geçiyor ve üyelerimizi yayın akışına mahkum olmaktan kurtarıyoruz. Abonelerimize diledikleri içerikleri diledikleri zamanda izleme imkanı sunuyoruz.” Digiturk, Türkiye’deki paralı TV pazarını büyüttüğünü kaydeden Dönmez, “Pazar gelirlerinin yüzde 77’sine sahibiz. Bu gelirlerin yüzde 56’sını futbol dışı kanallardan sağlıyoruz. Türkiye’deki HD TV penetrasyonunu yüzde 24’e ulaştı. Bu rakamın 2012’yle beraber yüzde 35 seviyelerine yükselmesi bekleniyor. Bu yıl sonunda paralı TV tercih eden hanelerin yüzde 45’i HD yayın izleyecek.” 

 

TV’den kıyafet al, yemek siparişi ver

 

* Kullanıcılar yayınları seçerek kendi akışlarını da önceden oluşturabilecek.
* İnternet uygulamalarına TV’den ulaşılabilacak. LigTV, Youtube, Facebook, Twitter ve daha birçok uygulamaya TV’den de erişim sağlanacak, Yine internet üzerinde * * * * YouTube’dan video, Picasa’dan fotoğralar, LigTV uygulamasından haftanın golleri, özet maç görüntüleri takip edilebilecek. 
* Yakın zamanda TV’den online fırsat sitesi (Limango) veya online yemek sitesi üzerinden sipariş vermek mümkün olacak.
* Kutuya bağlanan harici sabit disk ile HD (yüksek tanımlı görüntü) teknolojisinde canlı yayın durdurulup, geri alabilir, evde yokken programların kaydedelmesi sağlanabilir. 
* iPad ve iPhone üzerinden Digiturk yayınları takip edilebilecek.
* Uydudan alınan yayınlar HD kalitesinde izlenecek. 3D film, belgesel desteği bulunacak.

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Penti'den meme kanseri farkındalığına "Palpbox" dokunuşu: "Kontrol senin elinde!"
Haberler
Penti’den meme kanseri farkındalığına “Palpbox” dokunuşu: “Kontrol senin elinde!”
İrem Alimoğlu
16 Ekim 2025
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Haberler
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Marketing Türkiye
22 Ekim 2025
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: "Yerinde çözüm mühendisi"
Haberler
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: “Yerinde çözüm mühendisi”
İrem Alimoğlu
3 Kasım 2025
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Haberler
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sena Tufan
14 saat önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.