Nişantaşı sokaklarında devasa bir Papara Card
Türkiye’nin lider finansal teknoloji şirketi Papara, Kartını Tasarla özelliğini tanıtmak için gerçeklik algısının sınırlarını zorladı. Nişantaşı’nda reklam panolarına sığmayan, sokaklara taşan bir tasarım Papara Card görüldü.
Türkiye’nin lider finansal teknoloji şirketi Papara, kullanıcıların Papara Card’larını yazı, çizim ve ikonlarla tasarlamalarına olanak tanıyan Kartını Tasarla özelliğini Türkiye’de bir ilk olduğuna dikkat çekmek için gerçeklik algısının sınırlarını zorladı.
Papara’nın CGI teknolojisini kullanarak kendi sektöründe bir ilke imza attığı çalışmada reklam panosuna sığmayan “Fashion is my passion” mesajı Nişantaşı sokaklarına taştı. İkonlar ve özel çizimlerle tasarlanan, devasa bir tasarım Papara Card Nişantaşı sokaklarını ele geçirdi.
Hayatın tekdüze gerçekliğini üç boyutlu dünyanın imkânlarıyla yaratıcı bir biçimde kesintiye uğratan çalışma, tutkularını ve onlara yol gösteren mottolarını tasarladıkları Papara Card’lar ile özgürce yansıtan Paparalılar ve sosyal medya kullanıcıları tarafından ilgiyle karşılandı.
Papara, bu çalışmayla CGI teknolojisini 360 derece reklam kampanyasına entegre eden ilk finansal teknoloji şirketi oldu. Şirket, “Mottonu yaz, tutkunu çiz, Papara ile kendini yansıt” söylemiyle duyurduğu, Türkiye’de bir ilk olan ve kullanıcılara kendi kartlarını akıllı telefonlarıyla Papara üzerinden tasarlama olanağı sunan Kartını Tasarla özelliğine dikkat çekti.
Kullanıcıların Black, Gray, Rose, Almond ve Teal olmak üzere beş renk seçeneğiyle ön ödemeli Papara Card’ları diledikleri gibi tasarlamasını sağlayan bu özellik, Türkiye’de ve dünyada bir ilki temsil ediyor.
İşte Papara’nın kullanıcılarına ilham veren eğlenceli reklam filmi: