11 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dentsu Aegis Network’ün data birimi DAN DNA Türkiye’de faaliyetine başladı
Haberler

Dentsu Aegis Network’ün data birimi DAN DNA Türkiye’de faaliyetine başladı

Marketing Türkiye
2 Ağustos 2017
1 dk okuma

Dentsu Aegis Network’ün data alanında uzman markası DAN DNA Türkiye’de faaliyetine başladı. DAN DNA, grubun tüm data ve analitik hizmetlerini aynı çatı altında entegre ederek müşterilerine ve pazara hizmet vermeyi amaçlıyor.

Medyanın hızlı değişimi, pazarlamacılar için datanın tüketicinin temas ettiği noktalarda doğru analiz edilmesini ve bu analizlere göre hareket edilmesini gerekli kılıyor.

DAN DNA, doğru içgörüyü oluşturabilmek amacıyla insan davranışlarını üç ana yapı altında inceliyor.

– Beyan edilen davranışlar (grubun kapsamlı CCS araştırması burada önemli bir baz oluşturuyor)

– Gerçek davranışlar (Online & offline ölçümlenebilen data)

– Paylaşılanlar ve motivasyonlar (sosyal data)

Bu kaynaklardan elde ettiği verilerle markaların tüketicilerini ve hedef kitlelerini daha iyi anlamasına yardımcı olan DAN DNA, aynı zamanda data merkezli iletişim ve iş stratejileri geliştirme, segmentasyon, aktivasyon ve hedefleme, analiz, ölçümleme, teknik altyapı ve süreç yönetimi hizmetlerini sunuyor.

İlk olarak 2015 yılında Amsterdam’da faaliyetine başlayan DAN DNA, İtalya, İskandinavya ve Türkiye dahil olmak üzere dünyada toplam 6 ofiste hizmet veriyor. DAN DNA Türkiye operasyonunun liderliğini grubun CDO’su Zafer Özçelik ve Head of DAN DNA Yeşim P. Soylu yürütüyor.

Faaliyet ile ilgili olarak şunları söylüyor: Dentsu Aegis Network Türkiye CDO Zafer Özçelik, “Data hakkında çok fazla söylem ve kafa karışıklığı var. Dataya yaklaşımımızla ilgli en büyük avantajımız müşterilerimiz için erişilebillr, anlaşılabilir ve pratik bir şekilde aksiyon alabiliyor olmamız. Bu doğrultuda grubumuzun tüm kaslarını ve teknolojisini bir araya getiren bir birim oluşturturduk: DAN DNA. Pazarlamanın ve medyanın bugününü ve geleceğini şekillendiren data alanında, müşterilerimize ve pazara uzmanlık sağlamaya başladığımız için oldukça heyecanlıyız.”

Head of DAN DNA Yeşim P. Soylu ise “Doğru data yönetimi ve aktivasyonunun markaların sadece iletişim stratejilerini oluşturmada değil, iş kararlarını elde edilen içgörüler üzerine kurmada kilit rolü olduğuna inanıyoruz. DAN DNA olarak ana misyonumuz, markalarımıza kompleks medya ekosisteminde daha iyi kişiselleştirme ve ROI odaklı data çözümleri sunan bir partner olmak” diyor.

1 Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
2 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
3 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
4 Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
5 Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Güncel Haberler
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV pazarında stratejik ortaklık
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV pazarında stratejik ortaklık
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
İş dünyasında haftanın atamaları (5-11 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (5-11 Temmuz)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Online markette ilk adres: Migros Sanal Market
Haberler
Online markette ilk adres: Migros Sanal Market
Marketing Türkiye
3 gün önce
Çiftçiden sofralara uzanan milli dayanışma zinciri: KOOP Market
Haberler
Çiftçiden sofralara uzanan milli dayanışma zinciri: KOOP Market
Advertorial
4 gün önce
Hafsanur Sancaktutan, Elidor'un satışa sunulduğu 31 ülkenin marka yüzü oldu
Haberler
Hafsanur Sancaktutan, Elidor’un satışa sunulduğu 31 ülkenin marka yüzü oldu
Sena Tufan
1 hafta önce
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Haberler
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
İrem Alimoğlu
9 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.