31 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dentsu Aegis Network’ün data birimi DAN DNA Türkiye’de faaliyetine başladı
Haberler

Dentsu Aegis Network’ün data birimi DAN DNA Türkiye’de faaliyetine başladı

Marketing Türkiye
2 Ağustos 2017
1 dk okuma

Dentsu Aegis Network’ün data alanında uzman markası DAN DNA Türkiye’de faaliyetine başladı. DAN DNA, grubun tüm data ve analitik hizmetlerini aynı çatı altında entegre ederek müşterilerine ve pazara hizmet vermeyi amaçlıyor.

Medyanın hızlı değişimi, pazarlamacılar için datanın tüketicinin temas ettiği noktalarda doğru analiz edilmesini ve bu analizlere göre hareket edilmesini gerekli kılıyor.

DAN DNA, doğru içgörüyü oluşturabilmek amacıyla insan davranışlarını üç ana yapı altında inceliyor.

– Beyan edilen davranışlar (grubun kapsamlı CCS araştırması burada önemli bir baz oluşturuyor)

– Gerçek davranışlar (Online & offline ölçümlenebilen data)

– Paylaşılanlar ve motivasyonlar (sosyal data)

Bu kaynaklardan elde ettiği verilerle markaların tüketicilerini ve hedef kitlelerini daha iyi anlamasına yardımcı olan DAN DNA, aynı zamanda data merkezli iletişim ve iş stratejileri geliştirme, segmentasyon, aktivasyon ve hedefleme, analiz, ölçümleme, teknik altyapı ve süreç yönetimi hizmetlerini sunuyor.

İlk olarak 2015 yılında Amsterdam’da faaliyetine başlayan DAN DNA, İtalya, İskandinavya ve Türkiye dahil olmak üzere dünyada toplam 6 ofiste hizmet veriyor. DAN DNA Türkiye operasyonunun liderliğini grubun CDO’su Zafer Özçelik ve Head of DAN DNA Yeşim P. Soylu yürütüyor.

Faaliyet ile ilgili olarak şunları söylüyor: Dentsu Aegis Network Türkiye CDO Zafer Özçelik, “Data hakkında çok fazla söylem ve kafa karışıklığı var. Dataya yaklaşımımızla ilgli en büyük avantajımız müşterilerimiz için erişilebillr, anlaşılabilir ve pratik bir şekilde aksiyon alabiliyor olmamız. Bu doğrultuda grubumuzun tüm kaslarını ve teknolojisini bir araya getiren bir birim oluşturturduk: DAN DNA. Pazarlamanın ve medyanın bugününü ve geleceğini şekillendiren data alanında, müşterilerimize ve pazara uzmanlık sağlamaya başladığımız için oldukça heyecanlıyız.”

Head of DAN DNA Yeşim P. Soylu ise “Doğru data yönetimi ve aktivasyonunun markaların sadece iletişim stratejilerini oluşturmada değil, iş kararlarını elde edilen içgörüler üzerine kurmada kilit rolü olduğuna inanıyoruz. DAN DNA olarak ana misyonumuz, markalarımıza kompleks medya ekosisteminde daha iyi kişiselleştirme ve ROI odaklı data çözümleri sunan bir partner olmak” diyor.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
3 Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
4 Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
5 Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
Güncel Haberler
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor...
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor…
"Media First" ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X'ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
“Media First” ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X’ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı
Haberler
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı
Nafizcan Önder
8 Mayıs 2025
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Haberler
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Marketing Türkiye
14 Mayıs 2025
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Haberler
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
İrem Alimoğlu
11 Mayıs 2025
OpenAI, Apple'ın tasarım gurusu Jony Ive'yi transfer etti
Haberler
OpenAI, Apple’ın tasarım gurusu Jony Ive’yi transfer etti
İrem Alimoğlu
23 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.