Deneyim Tasarımı & Yönetimi’nin yeni trendlerini dinlemeye hazır olun!
Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan Deneyim Tasarımı&Yönetimi Konferansı XCO, dünyadan ve ülkemizden önemli isim ve markaları bir araya getiriyor. Marketing Türkiye’nin öncülüğünde düzenlenen XCO, “fark yaratan bir deneyim” yaşatma iddiasıyla yola çıkıyor. Zirvede ayrıca; müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası markalar da ödüllendirilecek.
Marketing Türkiye, 23 Mayıs Pazartesi günü (Yarın) SALT Galata’da düzenlenecek Deneyim Tasarımı & Yönetimi Konferansı’yla “fark yaratan bir deneyim” ortaya koymaya hazırlanıyor. “Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasarımı” konularında vizyon yaratma hedefiyle gerçekleştirilecek konferansa Türkiye’den ve dünyadan önemli konuşmacılar katılacak. İşte katılımcılara heyecan verici bir deneyim yaşatacak olan konferansın o çok önemli konuşmacıları…
Nurcan Bıçakçı Arcan (SAS Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Pazarlama Müdürü)
Pricewaterhouse Coopers iş hayatına başladıktan sonra Turkcell ve Türk Telekom Grubu’nda çeşitli kademelerde pazarlama ve iş geliştirme görevlerinde bulunan, Ağustos 2014’te ise dünyanın en büyük analitik, iş geliştirme ve veri yönetimi şirketlerinden olan SAS Türkiye Pazarlama Müdürlüğü’ne getirilen Nurcan Bıçakçı Arman konuşmasını yapacak. Şimdilerde SAS Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Pazarlama Müdürlüğü göreviyle 70’den fazla ülkenin sorumluluğunu üstlenen Bıçakçı, konferansta “Müşteri Yolculuğunda Veri Analitiği”ni anlatacak.
Jon Blakeney (I-AM Group London, Kurucu Direktör)
Bıçakçı’dan sonra, perakende ve deneyim tasarımıyla marka stratejisi üzerine yoğunlaşmış bir girişimci Jon Blakeney sahneye çıkacak. Blakeney, Kurucu Direktör olarak görev aldığı I-AM London Kreatif Tasarım Ajansı’nda “yaratıcılık”la ve “iş zekası”nı harmanlayarak Jon, UniCredit, Ocean Bank, New India Bank ve RBS gibi I-AM’in uluslararası bankacılık sektöründeki başarılı projelerini yönetti. Farklı sektörlerde tasarım öncüsü olarak tanınan Blakeney, bütüncül bakış açısıyla deneyimin tasarımda nasıl buluşturulabileceğini aktaracak.
Akan Abdula (FutureBright Group Kurucu & Yönetici Ortak)
Konferansın ikinci yarısı reklam, pazarlama stratejileri ve marka yönetiminde 15 yıllık deneyime sahip Akan Abdula ile başlayacak. Önceden Grey Group Worldwide Global Strateji Konsey Üyeliği yapan ve Türkiye’nin en iyi ürün lansmanı ve en etkili sosyal sorumluluk kampanyaları olmak üzere iki kere altın Effie ödülüne layık görülen Abdula, Grey’den ayrılarak, Türkiye’de 250’nin üzerinde markayı portföyünde bulunduran FutureBright ve Davranış Enstitüsü’nü kurdu. Abdula’nın “Oto Pilota Bakmadan Deneyim Kurgulamayınız” başlıklı sunumu konferansın en dikkat çekici konuşmalarından biri olacağa benziyor.
Robert Juarez (Dragone Sözcüsü) & Koray Özdemir (Marketing Toys, CEO)
1985’ten 1998’e kadar Cirque du Soleil’in tüm şovları ve gelişiminde önemli rol alan Franco Dragone Entertainment Group’un sözcüsü Robert Juarez ve pazarlama alanında teknolojiyi, temalı etkinlikleri ve tasarım deneyimini kullanarak fark yaratan Marketing Toys’un kurucusu Koray Özdemir birlikte sahneye çıkacaklar. Juarez ve Özdemir sunumlarında “İzleyicilerin Beklentilerinin Ötesine Geçme”nin püf noktalarını aktaracak…
Aslı Çiftçi (Yapı Kredi Çağrı Merkezi Direktörü)
Kanal yönetimi, self servis hizmet tasarımı ve oyun tasarımı konularında 15 yıllık deneyime sahip olan Çiftçi, Yapı Kredi Çağrı Merkezi’nde hayata geçirdiği projelerle Müşteri Deneyimi, Çalışan Deneyimi, Çalışma Ortamı, Motivasyon Programı ve İlişki Yönetimi konularında üst üste ulusal ve uluslararası ödüllere layık görüldü. Çiftçi Deneyim Tasarımı & Yönetimi Konferansı’nda “Kişiye Özel Finansal Hizmet Tasarımı”nın nasıl gerçekleştirildiğini anlatacak.
Jean-Marc Megnin (Altavia Group Shopper Mind Genel Müdürü)
Çiftçi’den sonra sahneye 2000 yılından bu yana satın alma davranışları üzerinde bilgi ve uzmanlığını geliştiren Altavia Group Shopper Mind Genel Müdürü Jean Marc Megnin çıkacak. Perakendenin temellerinden yola çıkarak küresel ve sosyolojik anlamda zenginleştirilmiş, çok kültürlü bir vizyon oluşturan Megnin, Fransa’nın en ünlü perakende ve alışveriş bloglarından birinin kurucusu. Müşterilere küresel bir alışveriş vizyonu yaratmak üzerine çalışan Megnin, Shangai’dan New York’a alışverişçi deneyimindeki büyük gelişmeleri paylaşacak.
Ayşe Yağcı Büyükpınar (Jules Verne Travel & Event Genel Müdürü ve Jabiroo.com Kurucusu)
Ayşe Yağcı Büyükpınar, 1998 yılında Jules Verne Travel & Event’i kurdu, ardından yolu 2004’te Zorlu Grubu ile kesişerek Jules Verne Travel & Event Zorlu Grubu bünyesine katıldı. 2014 yılında, kusursuz bir tatil deneyimi yaşamak isteyenlere seyahat uzmanları tarafından kişiye özel tasarlanmış seyahat programı sunan Jabiroo.com’u yarattı. Büyükpınar, turizm sektöründe edindiği deneyimlerini, şimdi Jabiroo. com’a aktarıyor.
Ali Bora İşbulan (TAV Havalimanları İşletme Hizmetleri Genel Müdürü)
Ali Bora İşbulan, TAV İşletme Hizmetlerinin Türkiye, Gürcistan, Tunus, Makedonya, Letonya, Suudi Arabistan ve Almanya’daki şirketlerinin yöneticiliğini yapıyor. 18 havalimanın ticari alan tahsisi, reklam ve tanıtım alanlarının kiralanması, TAV Tourism Seyahat Acentası, TAVPort.com online seyahat sitesi yönetimi, TAV Passport sadakat kart programı hizmetlerini yürüten TAV İşletme Hizmetlerinin de Genel Müdürlüğünü de yürüten İşbulan, “Havalimanlarında hızın ve konforun deneyimi”ni paylaşacak.
Özgür Şahin (360DRC, CEO)
Zirvenin son konuşmacısı uzun yıllar pazarlama ve satış alanında üst düzey yöneticilik yapan ve müşteri sadakat programları proje yönetimi ve danışmanlık hizmeti veren 360DRC Marketing’in kurucusu Özgür Şahin. Honda, Efes Pilsen, Ariston, British American Tobacco gibi birçok firmayla çalışan 36DRC, 2014’te Londra’da Avrupa, Afrika ve Ortadoğu’yu kapsayan Sadakat Programları Yarışması’nda “En İyi İletişim Yapan Sadakat Programı” kategorisinde büyük ödülü kazandı. Hal böyle olunca, başarılı deneyimin çıktısı olarak “Güçlü Müşteri Sadakati”ni anlatmak da onlara düştü…
Konferans Program Bilgisi için:
Deneyim Tasarımı & Yönetimi Konferansı’nın görmek için tıklayın…