Cyborg tüketiciye ulaşmanın sırları İPZ’13’te
Bundan tam sekiz yıl önce Marketing Management Institute (MMI) Türkiye ve Marketing Türkiye dergisinin inisiyatifiyle düzenlenmeye başlayan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) bu yıl sekizinci kez katılımcılarını ağırlamaya hazırlanıyor. 12 Eylül 2013 tarihinde Swissotel The Bosphorus’da yüzlerce pazarlama profesyonelini bir tam gün boyunca ağırlayacak olan zirvede interaktif pazarlama profesyonellerinin gündemini meşgul eden tüm konular masaya yatırılacak.
Bu yılki zirvenin ana konuşmacısı David Berkowitz olacak. Publicis Group’a bağlı MRY adındaki ajansın CMO’luğunu üstlenen Berkowitz, “Cyborg Tüketici Çağında Pazarlama” konulu bir sunumla İPZ katılımcılarıyla buluşacak. Bunun yanı sıra bu yılın katılımcıları TTNET, Avea, PepsiCo, Paro, IBM, Yapı Kredi, Kale Seramik, Local Time gibi birçok ulusal ve uluslar arası markanın “Dönüşüm ve Uyum” hikayesini dinleme fırsatı bulacak. Tüm bunların yanında tıpkı geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi İPZ’13 yine birbirinden çarpıcı panellere sahne olacak. “Online İtibar Yönetimi”, “Bilişim Hukuku”, “Medyada Gelenekselden Dijitale Dönüşüm” konulu panellerde sektörün uzmanları bir araya gelerek güncel konuları masaya yatıracak.
Güncel Haberler