Cüneyt Arkın tişörtleriyle artık bir sosyal medya fenomeni
Hazır giyim markası Koton, sıradışı bir sosyal medya kampanyasına imza attı. Koton’un Cüneyt Arkın Koleksiyonu’nun tanıtımı için Buzz Dijital tarafından hazırlanan “TV’de Cüneyt Arkın Kapıda Koton” kampanyası birden fazla mecrada entegre olarak yürütüldü. İlk olarak, Digiturk Turkmax kanalıyla 16 Nisan 2012 akşamı saat 20:00’de Yeşilçam yıldızı Cüneyt Arkın’ın kült filmi Dünyayı Kurtaran Adam ekranlarda yayınlanması için anlaşma yapıldı. Film yayınlanmadan 1 hafta önce, ülke genelindeki 80 Koton mağazasına duyurular asılarak, mağazayı ziyaret eden tüketicilerin 16 Nisan akşamı saat 20:00’de Turkmax açmaları ve kendilerini bir sürprizin beklediği konusunda çağrı yapıldı. Film saat 20:06’da yayınlanmaya başladıktan sonra Turkmax ekranında #tvdecuneytarkinkapidakoton Twitter hashtag’i belirdi. Twitter’a giren izleyiciler hashtag aracılığıyla Koton uygulamasına yönlendirildi. Uygulamayı kabul ederek adres bilgilerini bırakan Koton takipçilerine, içinde patlamış mısır, efsane Uludağ gazoz, Cüneyt Arkın tişörtü ve yıldızın diğer filmlerinden oluşan özel bir DVD seti bulunan “film keyif paketi” hazırlandı. Adresler ve iletişim bilgileri Twitter’dan geldikçe, hediye paketleri anlık olarak kuryelerle yola çıkarıldı. Film bitmeden, saat 21:53’e kadar İstanbul genelinde, uygulamaya adres bırakan ilk 50 kişiye teslimat yapıldı. Bir şanslı Koton takipçisine ise ünlü yıldız Cüneyt Arkın teslimatı bizzat gerçekleştirdi. Sadece 2 saat içinde tamamlanan kampanya süresince 1197 kişi uygulamayı kabul etti ve 295 iletişim bilgilerini bıraktı.120 dakikalık bir zaman dilimi içinde kampanya ve Koton ile ilgili 952 Tweet atıldı.
Güncel Haberler