Communication Partner 5 yaşında

Markaların ‘iletişim ortağı’ olma misyonuyla kurulan Communication Partner, 5’inci yılını kutluyor.  Communication Partner’ın beşinci yılındaki yeni hedefi ise kurucusu olduğu PR Platform Türkiye’yi yurtdışına açarak, kurumların bölgesel marka olma hedeflerinde ihtiyaç duydukları uluslararası PR ortağı olmak. Communication Partner’ın Kurucu Ortağı Ufuk Çarşıbaşı, “Ajansımızı daha kuruluş aşamasındayken üçüncü nesil yaklaşımıyla kurguladık. Bizden önce kurulmuş olan ilk iki kuşak ajansların özellikle medya ilişkileri ve etkinlik yönetimi konusunda ulaştıkları çıtayı yakalayıp, ardından PR alanında henüz az talep gören diğer disiplinleri hizmet yelpazemize eklemek için her türlü yatırımı ve altyapı hazırlığını yaptık. Hizmet verdiğimiz markalara ‘danışman’ yerine ‘iletişim ortağı’ olma misyonuyla yaklaştık. Medya ilişkileri, pazarlama, kurumsal iletişim danışmanlığı ve etkinlik yönetiminin yanı sıra iç iletişim, sosyal medya takibi ve yönetimi konularında da uzman ekipler kurarak, hizmet verdiğimiz markaların yanında olduk. Türkiye’nin 9 ilindeki ortaklarımızdan aldığımız destekle yerel medya iletişimi konusunda büyük fark yarattık” dedi. Communication Partner’ın önümüzdeki dönem hedefinin, kurucusu olduğu PR Platform Türkiye’yi yurtdışına açmak ve Türkiye’de PR’ı özellikle İngiltere’de olduğu gibi çok daha geniş bir çerçevede yönetmek olduğunu anlatan Çarşıbaşı, platform ile ilgili çevre ülkelerdeki gelişmeleri yakın bir zamanda paylaşacaklarını söyledi.



Kurumlar iç iletişimin önemini yeni yeni kavrıyor
Communication Partner Yönetici Ortağı Funda Ergülen ise “Günümüz dünyasında şirketler için halkla ilişkiler alanındaki faaliyetler giderek önem kazanıyor. Bunların başında da çalışanların kuruma olan bağlılığı geliyor. Çünkü gelişen teknoloji sayesinde kurumlarla ilgili bilgiler sadece medya aracılığıyla kamuoyuna taşınmıyor. Çalışanlar kurumların ilk müşterisi ve iletişimin başladığı nokta oluyor. Kurumlar da bunun farkına yeni yeni varıyor ve insan kaynakları departmanlarının yürüttüğü çalışan memnuniyeti uygulamaları günümüzde iletişim departmanlarının daha aktif rol aldığı bir döneme geçiş yapıyor. Beş yıldır iç iletişim konusunda Türkiye’nin önde gelen kuruluşlarına hizmet veren bir ajans olarak bu konuda dünyadaki ve ülkemizdeki trendleri yakından takip ediyoruz. Hedefimiz bu konuda Türkiye’de çok daha fazla sayıda kurumun bilinçlenmesini sağlamak” diye konuştu.

İLGİLİ HABERLER