Coca-Cola konkur sonucunu açıkladı
Coca-Cola konkur sürecini Universal McCann ile devam edeceğini açıklayarak tamamladı. Konkur sürecinde içecekte en çok tercih edilen markanın medya satın alma ve planlama faaliyetlerinde SGM’ye bağlı MediaWest’in ile birlikte MediaCom da yer aldı.
Medya planlamasında hibrit modeliyle yeni döneme giren Coca-Cola medya stratejilerini yönetmek için Ogilvy ve Spark SMG gibi ajanslarla da bir araya gelecek. Firma yetkilileri hibrit modeli, ‘bu modelle birlikte yetenek, araçlar, teknoloji ve düşünce biçimi konusunda mümkün olan en iyi şekilde konumlanacağız ve kuvvetli, inovatif hedeflerimize uyum sağlayacağız’ ifadeleriyle değerlendirdi.
Kantar Media’ya göre Coca-Cola geçtiğimiz yıl Kuzey Amerika’da 406 milyon dolarlık ölçülen medya harcamasına imza attı.