5 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Coca-Cola deprem bölgesinde ekmek teknesi oldu
Haberler

Coca-Cola deprem bölgesinde ekmek teknesi oldu

Marketing Türkiye
31 Ağustos 2023
2 dk okuma

6 Şubat felaketinin ardından 6 aydan fazla bir süre geride kaldı ve hayat olağanca hızıyla devam ediyor. “Yaraları birlikte saracağız” sözü verenlerden Coca-Cola ilk günlerde verdiği desteğin yanı sıra, bölgede istihdamın sağlanması adına 70 konteyner iş yerinin açılmasını sağladı. Coca-Cola Türkiye, Anadolu Vakfı ve Toktut Derneği iş birliğinde depremden etkilenen 4 ilde “Yeniden Yaşam Projesi” ile 53 adet bakkal-market konteyneri, 17 adet yeme-içme konteyneri toplam 70 iş yeri vatandaşların ekmek teknesi oldu.

Coca-Cola Türkiye, depremin ilk gününden itibaren bölgeye yüzlerce tır su desteği, bölgede kurulan onlarca mutfağa Ramazan ayı boyunca 1 milyon öğünün üzerinde yemek desteği, 5 bin haneye erzak desteği ve yine depremin ilk günlerinde Kızılay’a 30 milyon TL tutarında yardım gerçekleştirmişti.

“Yeniden ayağa kalktık, ayakta durmaya çalışıyoruz”

Depremzede esnaf Seval Güç, asrın felaketinin ardından yeni bir iş yerine sahip olmanın mutluluğunu yaşadığını ifade ederek “Depremden önce çok güzel bir hayatım vardı. Eşimle beraber mini market işletiyorduk. Mahalleyle iç içeydi, çok güzeldi anlatamam. Depremde; evimiz, iş yerimiz yıkıldı ve her şeyimizi kaybettik. En çok da beni acıtan komşularımı kaybetmek oldu. Coca-Cola sayesinde yeni bir iş yerine sahip olduk. Yeniden ayağa kalktık, ayakta durmaya çalışıyoruz” dedi.

“Depremden önce marketim vardı, şu anda Coca-Cola sayesinde devam ettirebiliyorum”

Coca-Cola sayesinde yeni iş yeriyle hayatına devam ettirmeye çalıştığını ifade eden depremzede esnaf Özlem Coşar, “Çok büyük bir felaketti, rabbim bir daha yaşatmasın. Çok günler yaşadık ve yaşamaya devam ediyoruz. Depremden önce marketim vardı, şuan da Coca-Cola sayesinde devam ettirebiliyorum. Bize çok yardımcı oldu, çok nadir firmalar böyle destek oldu. Onların sayesinde ayakta durmaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

“Her şeyle yöresel lezzetleri üretmeye devam ediyoruz”

Coca-Cola deprem bölgesinde ekmek teknesi oldu
(Fotoğraf: VEYSEL KORKMAZ/HATAY-İHA)

Hatay’ın yöresel lezzetlerini konteyner kasabında devam ettirdiğine değinen Nuri Başak, “Benim fırınlı kasap dükkanım vardı. Depremde evimiz ve dükkanım yıkıldı. Sağ olsun Coca-Cola ailesi destek çıktı. Sayelerinde tekrardan çarkımızı döndürmeye devam ediyoruz. İş yerimizi açtık. Her şeyle yöresel lezzetleri üretmeye devam ediyoruz. Lezzetlerimiz olan; tepsi kebabı, kağıt kebabı, mangal, kuşbaşı, kıyma, lahmacun ve mezelerimiz ile devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.

featured
1 Japonya'da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Japonya’da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
2 Haribo Hollanda’daki ürünlerini geri çağırdı: Şekerlemelerde marihuana tespit edildi!
Haribo Hollanda’daki ürünlerini geri çağırdı: Şekerlemelerde marihuana tespit edildi!
3 İş dünyasında haftanın atamaları (24-30 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (24-30 Mayıs)
4 ChatGPT’ye dava açan New York Times içeriğini Amazon’a verdi...
ChatGPT’ye dava açan New York Times içeriğini Amazon’a verdi…
5 Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye'de kullanıma sundu
Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye’de kullanıma sundu
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (30 Mayıs-5 Haziran)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (30 Mayıs-5 Haziran)
LEGO’dan yaratıcı isyan: “She Built That”
LEGO’dan yaratıcı isyan: “She Built That”
Tarım Bakanlığı, Turuncu Etiketli Cİ ürünler için harekete geçti
Tarım Bakanlığı, Turuncu Etiketli Cİ ürünler için harekete geçti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Versace, Prada çatısında yeniden İtalyan oluyor!
Haberler
Versace, Prada çatısında yeniden İtalyan oluyor!
Nafizcan Önder
10 Nisan 2025
Global pazarlama sektörüne yön veren dijital tüketici trendleri!
Haberler
Global pazarlama sektörüne yön veren dijital tüketici trendleri!
Marketing Türkiye
23 Nisan 2025
WhatsApp'ta "Üçüncü mavi tik" dönemi başlıyor: Sevmeyeni çok olacak!
Haberler
WhatsApp’ta “Üçüncü mavi tik” dönemi başlıyor: Sevmeyeni çok olacak!
İrem Alimoğlu
21 Nisan 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (22 Mart - 4 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (22 Mart – 4 Nisan)
Nafizcan Önder
4 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.