9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
CM.com, Generative AI ile müşteri etkileşiminde devrim yaratıyor
Haberler

CM.com, Generative AI ile müşteri etkileşiminde devrim yaratıyor

Marketing Türkiye
10 Kasım 2023
2 dk okuma

Diyaloğa dayalı müşteri deneyimi çözümleri sunan CM.com, üretken yapay zeka yeteneklerine yenilerini ekledi. Generative AI yeteneklerinin geliştirilmesiyle yenilenen CM.com’un müşteri hizmetleri çözümü Mobile Service Cloud, çok daha kısa sürede dinamik yanıtlar oluşturarak kusursuz müşteri deneyimi sunuyor.

Mevcut verilerden daha yaratıcı içerik, model veya tasarımlar üretme gücü sayesinde üretken yapay zekanın (GenAI) iş dünyasındaki kullanımı gün geçtikçe yaygınlaşıyor. GenAI’ın devasa veri kümeleri üzerinde eğitilmedeki benzersiz yeteneği, CX (müşteri deneyimi) merkezleri için de vazgeçilmez bir hale geliyor. Çok yönlülüğü sayesinde otonom botlara güç veren GenAI; e-posta yanıtlarını otomatikleştiriyor, kapsamlı rapor özetleri oluşturuyor, daha önce erişilemeyen verilerden anlamlı içgörüler çıkarıyor ve işletmelere benzeri görülmemiş düzeyde değerli bir zeka sunuyor. ABD merkezli pazar araştırmaları şirketi IDC’ye göre de GenAI ile gelen bu yeni nesil yetenekler, kurumların daha az seviyelerde insan etkileşimleriyle müşterilerine daha doğru yanıtlar vermesini sağlayacak. Aynı zamanda içgörü analitiği yoluyla kişiselleştirilmiş ürün önerilerinin oluşturulması, deneyimlerin gerçek anlamda kişiselleştirilmesi ve bağlamsallaştırılması ile daha derin müşteri segmentasyonu ve müşteri memnuniyeti yaratılacak.

CM.com’un bugün ve gelecekteki GenAI yeteneklerinin merkezinde, Büyük Dil Modelleri (LLM’ler) tarafından bağlamsal olarak zenginleştirilmiş ve işe özel çeşitli bilgi kaynaklarının birleştiği dinamik AI bilgi merkezi olan Generative AI Engine yer alıyor. Desteklenen kaynakların kapsamı ve derinliği ile türünün tek örneği olan Generative AI Engine, tak-çalıştır yaklaşımıyla kolayca entegre edilebiliyor. Generative AI Engine; web sitesi içeriğini, canlı temsilciler ile chatbot hizmetlerinin geçmiş etkileşimlerini ve JSON ile PDF dahil olmak üzere çok çeşitli dosya türlerini destekleyerek, harici platformlarla tamamen tak-çalıştır API bağlantılarını mümkün kılıyor.

2020’den bu yana, AI entegrasyonlarını stratejik vizyonuna katan CM.com’un CEO’su Jeroen van Glabbeek, müşteri deneyiminde devrim yaratacak bu yeniliği şu sözlerle değerlendirdi: “Yapay zeka alanına sürekli odaklanmamızın ve bu alana yaptığımız yatırımların bir sonucu olarak, üretken yapay zekaya dair sunduğumuz bu yenilikçi özellikler, CM.com’un bu alandaki vizyonunun gücünü yeniden ispatladı ve bugüne kadar gösterdiğimiz çabalarla bizi zirveye taşıdı.”

GenAI destekli Mobile Service Cloud ile daha dinamik müşteri deneyimi

CM.com’un güçlü GenAI Engine yeteneklerinin ilk odak noktası Mobile Service Cloud oldu. Conversational AI Cloud ve Engagement Platform’un bir parçası olan Mobile Service Cloud yeni sürümünde, her müşterinin benzersiz ihtiyaçlarına göre uyarlanmış, yapay zeka tarafından oluşturulan yanıt önerileriyle donatıldı. Üretken yapay zekayla güçlendirilen Mobile Service Cloud ile işletmeler, işlevsel chatbotlarını Conversational AI Cloud’da dakikalar içinde kurabiliyor. Aynı zamanda dinamik yanıtlar oluşturmak için AI bilgi merkezinden girdi alırken, tanıma sorunlarını ortadan kaldırarak sorunsuz bir Conversational AI deneyimi de elde ediyorlar. GenAI Engine ile gücüne güç katan Mobile Service Cloud sayesinde temsilciler, birden fazla kaynakta zaman alan arama işlemine ve yanıtları önceden tanımlamaya gerek kalmadan daha hızlı ve tutarlı yanıtlar veriyor, bu sayede müşteri etkileşimleri de kolaylaşıyor.

CM.com’un GenAI destekli Mobile Service Cloud’un yeni özelliklerini keşfetmek için demo videosunu buradan izleyebilirsiniz.

CM.com hakkında

CM.com Euronext Amsterdam (CMCOM) borsasında işlem gören, işletmeler ve markaları dünya çapındaki milyarlarca tüketiciye bağlamak amacıyla Cloud platformu üzerinden Diyaloğa Dayalı Ticaret hizmetleri sunan Hollanda merkezli bir firmadır. İnovasyona odaklanan CM.com, işletmelerin tercih edilen kanallar aracılığıyla müşterileriyle bağlantı kurmasını ve işlem yapmasını sağlayarak insan ve dijital etkileşimi sorunsuz bir şekilde harmanlamaktadır. CM.com’un platformu mesajlaşma, ödeme, ses ve diğer mobil hizmetleri sunarak şirketlerin müşteri beklentilerini aşmalarını sağlar. Çok sayıda önde gelen küresel marka da dahil olmak üzere dünya çapında 25.000’den fazla müşteri CM.com’un hizmetlerine güvenmektedir. CM.com’un 900’den fazla çalışanı ve dünya çapında 19 ülkede ofisi bulunmaktadır.

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
3 Epic Games - Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
Epic Games – Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
4 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
5 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Güncel Haberler
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ve sonunda beklenen oldu: ChatGPT artık marka tavsiye edecek!
Haberler
Ve sonunda beklenen oldu: ChatGPT artık marka tavsiye edecek!
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
IKEA, bebeklerin ilk adımlarının tanığı oluyor
Haberler
IKEA, bebeklerin ilk adımlarının tanığı oluyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
İTÜ Çekirdek ve Marketing Türkiye'den güç birliği: Girişimcilere özel pazarlama koçluğu
Haberler
İTÜ Çekirdek ve Marketing Türkiye’den güç birliği: Girişimcilere özel pazarlama koçluğu
Sena Tufan
3 hafta önce
KFC, ağız bakımına adım attı: Tavuklu diş macunu!
Haberler
KFC, ağız bakımına adım attı: Tavuklu diş macunu!
Sena Tufan
4 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.