17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cif deprem bölgesinde günde 1 milyon kişinin hayatına dokunuyor
Haberler

Cif deprem bölgesinde günde 1 milyon kişinin hayatına dokunuyor

Nafizcan Önder
21 Haziran 2023
2 dk okuma

Unilever’in Ev Bakım Kategorisi markası Cif’in 2020’de başlattığı Temizken Güzel projesi, temiz ve bakımlı alanların insanlarda yarattığı iyilik halini şimdi de deprem bölgesine taşıyor. Proje, evler ve şehirler gibi iyiliğin de “Temizken Güzel” olduğuna dikkat çekiyor.

Psikolog Dr. Simon Moore ile 2015 yılında gerçekleştirdiği araştırma sonrası temiz ve bakımlı alanların insanların esenliğine sağladığı olumlu katkıyı marka amacına entegre eden Cif, Temizken Güzel projesiyle temizlikten doğan bir iyilik serüvenine öncülük ediyor.

Şubat ayında Türkiye’nin 11 ilinde yaşanan deprem ise projeye farklı bir boyut kazandırıyor. Deprem bölgelerindeki çadır kentlerde temizlik standartlarının iyileştirilmesi, insanların iyilik haline katkı sağlanması için Temizken Güzel projesi kapsamında yapılan çalışmalar deprem bölgelerine taşınıyor.

Temizliğin yarattığı iyilik büyüyor

Cif deprem bölgesinde günde 1 milyon kişinin hayatına dokunuyor
Nedim Can Serintürk
Cif Marka Müdürü

Cif Marka Müdürü Nedim Can Serintürk, Cif’in deprem bölgesindeki çalışmalarını şöyle aktarıyor: “Cif olarak, deprem bölgesindeki yaraların sarılması adına depremin ilk günlerinden itibaren çalışmalara başladık. İnsanların fiziksel sağlığı ve iyilik hallerinin korunması için temizlik standartlarının iyileştirilmesi önemliydi. Bu nedenle, ilk olarak bölgedeki temizlik ihtiyacının hızlı bir şekilde karşılanması için ürün gönderimleri gerçekleştirdik.

Bölgeye uzun vadede katkı sağlayacak çözümler üretmek için de harekete geçtik. Bölge halkından istihdam ettiğimiz 44 kişilik Cif Temizlik Ekipleri ile Kahramanmaraş, Hatay, Adıyaman ve Malatya’daki 55 çadır kentte mutfak, banyo gibi ortak yaşam alanlarının temizliği ve bakımını sağlıyoruz. Böylece bölge sakinlerinin ekonomik kalkınmasına ve ortak yaşam alanlarının temizliğine katkı sağlıyoruz. İlerleyen süreçte bölgede güzel ve temiz alanlar yaratmak adına çalışmalarımız da olacak.

Çalışmalarımızla günde 1 milyondan fazla insana dokunuyoruz. Temizliğin yarattığı iyiliği büyütmek en büyük hedefimiz.”

Temizken Güzel projesi nasıl doğdu?

Temizken Güzel projesinin ortaya çıkış öyküsünü ise Nedim Can Serintürk şöyle anlatıyor: “1985’ten beri ürünlerimizle temizlenen alanlarla insanların yaşamlarına dokunuyoruz. Temiz ve bakımlı alanların insanlarda yarattığı olumlu etki uzun yıllardır bilimsel olarak ele alınıyor. 2015’te Psikolog Dr. Simon Moore ile yaptığımız araştırma da bu bulguları destekliyordu. Biz de marka amacımızı “yaşadığımız çevreleri temizlik ve bakımla güzelleştirerek insanların esenliğine katkı sağlamak” olarak belirledik.

Bu içgörü sonucunda 2020’de İstanbul’da Temizken Güzel projesini başlattık. Ürünlerimizle temizlenen alanların insanlarda yarattığı mutluluğu evlerden şehirlere taşıdık.”

Proje kapsamında İBB ile iş birliği yapan Cif, İstanbul Boğazı ve çevresindeki temizlik ve yenileme çalışmaları gerçekleştiriyor. İlk olarak kirliliğin yoğun olarak görüldüğü İstanbul Boğazı’na markanın kendi üretimi olan “Cif Çöpkapar” isimli atık toplama üniteleri yerleştiriliyor. 27 Cif Çöpkapar ile İstanbul Boğazı’ndan bugüne kadar yaklaşık 39 ton atık toplanıyor. Toplanan plastik atıklar da değerlendirilerek tamamı geri dönüştürülebilir Cif Krem şişelerinin üretiminde kullanılıyor.

Aynı zamanda, Eminönü ve Karaköy yaya alt geçitleri, Zincirlikuyu Metrobüs Durağı’nda da yenileme ve temizleme çalışmaları yapılıyor. Pandemi döneminde ise Türkiye’nin ilk pandemi standartlarına uygun parkı Kadıköy Cif Parkı inşa ediliyor.

Bu iyilik serüveninin güzel sonuçlarını ise Nedim Can Serintürk şöyle özetliyor: “İstanbul Boğazı’na yerleştirdiğimiz Cif Çöpkaparlar ile yaklaşık 39 ton atık topladık. Sera gazı, petrol, varil tasarrufu anlamında önemli sonuçlar elde ettik. Plastik atıklardan ürettiğimiz, tamamı geri dönüştürülebilir Cif Krem şişeleri döngüsel ekonomi adına örnek bir iş oldu.

Yenilediğimiz ve temizlediğimiz alanlar ile her gün milyonlarca kişinin yaşamına dokunuyoruz. Yaptığımız araştırmalara göre, insanların yüzde 97’si proje kapsamında yapılanlardan olumlu etkilendiğini, yüzde 98’i ise yenilenen alt geçitleri kullanırken daha rahat ve mutlu hissettiğini söylüyor.”

Cif featured temizken güzel
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple'dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
Haberler
Apple’dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
İrem Alimoğlu
2 Mayıs 2025
MrBeast'in CMO'luğuna Sinan Deriş getirildi!
Haberler
MrBeast’in CMO’luğuna Sinan Deriş getirildi!
Sena Tufan
2 hafta önce
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Haberler
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Nafizcan Önder
4 gün önce
Haftanın marka ajans iş birlikleri (9-15 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (9-15 Mayıs)
Sena Tufan
15 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.