25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
ChatGPT mobil uygulaması Türkiye’de erişime açıldı | Son 24 saatin gündemi
Haberler

ChatGPT mobil uygulaması Türkiye’de erişime açıldı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
1 Haziran 2023
3 dk okuma
ChatGPT mobil uygulaması Türkiye’de erişime açıldı | Son 24 saatin gündemi

Yapay zeka sohbet robotları arasında son dönemin parlayan yıldızı ChatGPT, geçtiğimiz haftalarda iOS ortamında mobil uygulama üzerinden de hizmet vermeye başlamıştı. Başlangıçta tüm ülkelerde aktif olmayan ChatGPT mobil uygulaması, Türkiye’deki iOS kullanıcılarının erişimine dün itibarıyla açıldı.

Uygulamanın en güncel sürümü ChatGPT-4 özelliklerinden faydalanmak isteyen kullanıcıların “ChatGPT Plus” ücretli aboneliği satın alması gerekiyor. Ücretli aboneliğin satın alınmaması halinde Eylül 2021 yılına kadar geliştirilen ve veri aktarımı sağlanan ChatGPT-3.5 sürümünü kullanabiliyor. Yurt dışında aylık 20 dolarlık bir fiyata sahip olan ChatGPT Plus, Türkiye’de kullanıcıların hizmetine aylık 499,99 TL’ye sunuluyor.

Uygulamanın Andorid yazılıma sahip cihazlarda da erişime sunulup sunulmayacağı ise henüz bilinmiyor…

Twitter, yapay zekanın yol açtığı yanlış anlaşılmaların önüne geçmek istiyor

ChatGPT mobil uygulaması Türkiye’de erişime açıldı | Son 24 saatin gündemi

Twitter, yapay zeka ile üretilen sahte görsellerin yol açabileceği yanlış anlaşılmalarla mücadele etmek için geliştirilen “Community Notes” özelliğini duyurdu.

Twitter’da yapılan bir paylaşımın tabiri caizse ışık hızında yayılması bilgi kirliliğine, kafa karışıklığına ve hatta panik ortamı yaratılmasına neden olabiliyor. Son dönemde yapay zekayla üretilen ve gerçeğinden ayırt edilmesi oldukça zor olabilen görseller de bu durumu tetikliyor.

Twitter, bu gibi yanlış anlaşılmaların önüne geçebilmek adına görsellere kitle kaynaklı teyit mekanizması ekledi. Community Notes özelliği kapsamında kullanıcılar, paylaştıkları görselle ilgili bilgiler ekleyebilecek. Söz konusu bilgiler, yakın zamanda yayınlanan ve görselle eşleşen diğer görsellerin de altında belirecek. Şu an için yalnızca tek bir görsel için geçerli olan özellik önümüzdeki dönemde birden fazla görsel ve veya video içeren tweet’lerde de kullanılabilecek.

Kaynak: Tech Crunch

WhatsApp’ta konferans dönemi başlıyor

ChatGPT mobil uygulaması Türkiye’de erişime açıldı | Son 24 saatin gündemi

Son dönemde platformundaki yenilikleriyle kendini güncelleyen WhatsApp, şimdi de görüntülü konuşma özelliklerini yeniliyor. Henüz test aşamasında olan mevcut güncellemesiyle WhatsApp görüntülü konuşmalarda tıpkı Zoom ve Microsoft Teams gibi “ekran paylaşımı” özelliği mümkün oluyor…

WABetaInfo’nun aktardığı habere göre, kullanıcılar uygulamanın alt kısmında kamera, video ve mikrofon erişim düğmelerinin yanında yeni “Ekran Paylaşımı” simgesini görebilecekler. Kullanıcılar aynı “Ekran Paylaşımı” düğmesine dokunarak istedikleri zaman paylaşmayı durdurabilecekler.

WhatsApp bu yeni özelliğiyle pandemi sırasında popüler hale gelen rakipleri Zoom, Google Meet ve Microsoft Teams’in yakaladığı ivmeye ortak olmayı hedefliyor…

Tedarik zincirini değere dönüştürenler…

ChatGPT mobil uygulaması Türkiye’de erişime açıldı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye liderliğinde Deloitte Digital ve Kuantum Araştırma uzmanlığıyla tasarlanan B2B Marketing & Management Summit, “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla üçüncü kez 24 Mayıs Çarşamba günü Divan Kuruçeşme’de gerçekleştirildi. Birbirinden kapsamlı sunumlara ev sahipliği yaparak binlerce kişiye ulaşan zirve canlı olarak da yayınladı.

Haberin tamamını okumak için TIKLAYIN.

E-ticaretin en iyileri ECHO Summit’te bir araya geldi

Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit’23, 25 Mayıs Perşembe günü “The Great Specialization – Yatay Kapsayıcılıktan Dikey Konsantrasyona” ana temasıyla Divan Kuruçeşme’de gerçekleştirildi. Bu yıl Türkiye’de bir ilkin gerçekleştirildiği zirvede açılış konuşmasını Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in yerine Cypien.AI’ın geliştirdiği “Yapay Zeka Günseli” gerçekleştirdi. Yoğun bir katılımla başlayan zirvede ziyaretçiler, akıl açan sunumları dinleme fırsatı buldu. Fiziksel bir buluşmanın yanı sıra YouTube’da da canlı olarak yayınlanan zirve, e-ticareti ve geleceğini tüm yönleriyle ele aldı.

Haberin tamamını okumak için TIKLAYIN.

featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Minecraft'ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Haberler
Minecraft’ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Nafizcan Önder
7 Nisan 2025
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Haberler
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Haberler
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
Nafizcan Önder
6 Mayıs 2025
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.